Avatar uživatele
Bronzový

Mohu nedoručení doporučené zásilky reklamovat i na jiné poště, než ze které jsem balíček odesílala?

Doplňuji:
Hanulko, děkuji moc.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

tak mi to nedalo a hledala jsem a našla jsem toto

Reklamace poštovních zásilek
Odesílatel nebo adresát může do jednoho roku od podání poštovní zásilky u kterékoliv pošty reklamovat její dodání. Na základě reklamace podnik zjistí, zda a jak byla poštovní zásilka dodána. Podmínkou pro uplatnění reklamace je předložení originálu a nebo opisu podací stvrzenky.

Pro reklamaci dodání poštovních zásilek adresovaných do zahraničí platí obdobné zásady s tím, že reklamace musí být uplatněna ve lhůtě do 6 měsíců od podání poštovní zásilky. Lhůty pro vyřízení reklamace nejsou závazně stanoveny.

Zjistí-li se při dodávání v místě určeném v adrese, že dodávaná poštovní zásilka je poškozená, zásilka se nedodá a bude uložena na poště, na které bude reklamace projednána. Adresát může požadovat, aby poškozená poštovní zásilka byla na poště před jejím dodáním otevřena a zjištěn rozsah jejího poškození.

Reklamovat poškození lze i dodatečně, ale jen v tom případě, že nebylo patrné už při dodání. Taková dodatečná reklamace je možná jen do dvou pracovních dnů po dodání. Nejvhodnější je reklamovat poštovní zásilku u pošty, která ji dodala. Reklamaci však přijme kterákoliv pošta. Podmínkou dodatečné reklamace je předložení poštovní zásilky v tom stavu, v jakém byla dodána, nebo, není-li to možné, tento stav hodnověrně doložit.

 

Otázka nemá žádné další odpovědi.

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Právo a zákony

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Právo a zákony

Zlatý Drap 1815
Zlatý standa 1247
Stříbrný ivzez 671
Zlatý mosoj 658
Zlatý gecco 480
Zlatý led 454
Zlatý zzzzz 450
Zlatý Michal Kole 436
Zlatý marci1 391
Zlatý arygnoc 385

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.