Avatar uživatele
smatka

Mohl to být potrat?

Mohla jsem potratit ve 13 tydnu, kdy ze mne sršela krev a ve sprše ze mne vypadl kus podobný kusu jater o prumeru 8–10 cm.Poté krvacení ustalo a vše bylo rychle a bez bolesti. děkuji
Doplňuji:
Neřekla jsem, že si myslím, že by to byl plod. A nesvéprávná také nejsem. Ihned jsem volala své lékařce a ta mi řekla, že pokud krvácení ustalo mám si lehnout a odpočívat, že to není nic strašného. Tak tady neurážejte a nekritizujte. Napsala jsem to sem proto, že její odpověď mne zaskočila. Svou situaci jsem vyřešila jinak. Takže děkuji za vaše užitečné rady.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? bolak před 3723 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
pokazdejinak

ježišmarjá – když jsem těhotná a „srší“ ze mě krev, tak si volám rychlou! a jestli jste si jí nezavolala, tak k tomu doktorovi koukejte naklusat co nejrychleji a to okamžitě!

ve 13. týdnu už plod začíná připomínat dítě
http://www.ba­byonline.cz/te­hotenstvi-tyden-po-tydnu/13-tyden

  • rozhodně to není kus jater – to vypadá na nějakou uvolněnou sliznici… ale prostě vás musí (!) zkontrolovat lékař

Doplňuji:
tak tuhle lékařku bych vyměnila… v těhotenství se občas může objevit tzv. špinění – to bych neřešila…

ale krvácení, jak ho popisujete, rozhodně nebrat na lehkou váhu – já bych se bez ohledu na telefonickou radu určitě nechala prohlédnout „naživo“ a pro jistotu nějakým jiným lékařem

teď tedy přeju, ať je s vámi i s malým všechno v pořádku a hlídejte se :)

Upravil/a: pokazdejinak

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
pusinka50