Avatar uživatele
Mirdas

Městské WiFI

Nejsem odborníkem kolem počítačové techniky a tak mne zajímají například plusy i mínusy u zřízení

MĚSTSKÝCH WIFI

Doplňuji:
Spíše jsem myslel, zda WiFi poskytuje přímo město jak jsem si někde přečetl, nebo alespoň městské čtvrtě.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? annas před 3706 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Quimby

WIFI umožnuje vytvoření lokální bezdrátové sítě, například pro internet.
Hodí se to doma pokud máte víc počítačů, notebooků, mobilů, takže nemusíte všechno propojovat kabelem- to je asi hlavní plus.
Mínusy to moc nemá, snad jen když si na ni nedáte heslo, tak se tam mohou připojit sousedé a používat internet, za který platíte vy.
Důležité je vybrat správný router(to je ta krabička s anténou), aby měl dostatečný dosah a kapacitu.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
mosoj

Nevím co tím přesně myslíš.
V každém případě se jedná o přístupový bod z kterého zřejmě čerpáš internet .
Pořídíš si anténu přijímač , provedeš nastavení. Většinou zaheslování provádí poskytovatel a ty heslo neznáš, nebo to vysílá jako nechráněný internet ( podobně jako na internetových kavárnách a pod).
Není pravda že se na Tebe někdo může připojit. To jedině v případě že si signál přeposíláš svým routerem do okolí bytu, ale i ten si můžeš zaheslovat.

Jediná nevýhoda je, že pro připojení je podmínka přímé viditelnosti na vysílací anténu.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
beer

Jsou místa, kde třeba pokrytí menší obce zřizuje i obec. Těchto míst ale není mnoho, ve většině měst jsou to především restaurace, velké obchody, úřady atd. – všichni ale většinou jen na malém prostoru a mají sítě volné, nebo potřebuješ přístupový klíč (dodá poskytovatel).