Avatar uživatele
Pokročilý

Meditace jsou prospěšné?

jsou meditace prospěšné? a jak vůbec na to ?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele

22:47
Ahoj!
Pokud nejste pravidelným poživatelem mrkve nebo odpočinku, nepocítíte účinek pravidelné meditace. Tím chci sdělit, že kousky času člověka jako jsou stolování, vyměšování, učení, prohlížení www stránek, odpočinku nebo meditace jsou nutné. K meditaci se jakho můžete přiblížit všeobecným návykem. Záleží na tom zda chcete či nechcete meditovat. Já v této chvíli chci věnovat meditaci 10 minut, v tom případě spolehnu na meditační nahrávku a vypnu počítač kvůli množství rušivých elementů. Meditaci lze s úspěchem provádět když člověka nebolí mnoho,: zuby atd. Jak se lze uvést do klidu?

Posaďte se do pohodlné polohy. Zaujměte svou pozici v sedě. Ruce si položte na kolena tak, že hřbet jedné ruky leží na dlani ruky druhé. Nyní se již nepohybujte, jako by jste šetřil síly. V místnosti může potichu hrát hudba bez rytmu, to doporučuji při začátku učení se meditaci. Teď, když jste v klidu, představte si, že jste na břehu rybníka, je večer a ve vodě se odráží svit měsíce. Takto meditujte 5 minut. Jsou-li vaše myšlenky odváděny od starostí, nebraňte se jim. Řekněte si, že máte těch starostí dost. Řekněte si: Odpočiň si příteli, přišel čas, aby sis odpočinul. Odpočívej takto delší chvíli. Když vidíš jak odpočíváš pod noční oblohou, vnímáš svůj dech. Vdech a výdech. Udělej jen několik hlubokých nádechů, a dlouze vydechni. Uvědom si, že vnímáš prostor kolem sebe, už nemusíš bojovat se svými vzpomínkami. Že bereš tento den, děkuješ za něj, ať už byl jakýkoliv. Ale svůj dech uklidni a vnímej, jak vzduch vchází tvými nosními dírkami. Je to zajímavé. Jak vzduch naplňuje místo za obočím. Všimni si, že jsi pozorovatelem svých myšlenek, že už nebojuješ s obtěžujícími vzpomínkami. Celé tělo je jako socha. Jako socha, ale plná života. Nyní si všimni, jak vzduch vchází trubicí až do plic. Můžeš si všimnout, že to do tebe nevchází vzduch. Ale že tohle je vědomí těla.
Nádech, výdech.
S prvotním vdechnutím jsme tento svět přijali, a s posledním výdechem tento svět opustíme. Takto odpočíváme asi 5-10 minut, to je meditace. Představte si něco hezkého. Květinu po ránu, jak rozvíjí své květy, nebo dítě. Uvědomte si, že máte k vesmíru, k přírodě úctu. Poděkujte za tento okamžik. Přeji vám aby jste byl zdráv, aby vaše vibrace naplňovaly tento svět. Buďte zdráv. Nyní pohněte prsty na nohou. Pohněte prsty na rukou. Přibližte své dlaně a přiložte je k očím. Zhluboka se nadechněte. Vnímejte zvuky okolo sebe. Vnímejte prostor okolo sebe. Mějte se hezky a dobrou noc.
23:21

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Stříbrný

Ano,jsou prospěšné,ale je nutné zvládnout jejich techniku.Odkazuji na příslušnou stranu na internetu.


Avatar uživatele
Zlatý

Meditace, či stejné akce podobných názvů doporučuji.
Myslím, že je i vhodné navčtívit některý z kurzů.
Dobrá je např. Silvova metoda. Ta má kurzů mnoho.Jsou zaměřeny na různé potřeby. Hlavní je ale stejně základní kurz.
Pokud jim zavoláš, určitě ti poradí.


Avatar uživatele
Bronzový

nedělejte nic.co vám není přirozené i po desetiletí se to vymstí,Víte meditace je třeba,i když v neděli po probuzení nikam nespěcháte,ležíte v posteli a poloprobuzený promýšlíte život,a to vás samo navede dál.Jinak doporučuji přečíst Dr Foučkovou.


Avatar uživatele
Registrovaný

Meditace..jenom s chlastem Já-My meditujeme s flaškou v ruce:-D pomáhá to:-D Zkus vínečko nebo píváka:-D A Budeš hned meditovat:-D

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1609
Zlatý mosoj 1495
Zlatý marci1 1282
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý annas 991
Zlatý gecco 737
Zlatý briketka10 715
Zlatý quentos 714
Zlatý iceT 566
Zlatý arygnoc 499

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.