Dobrý den, asi 2 týdny zpátky jsem si přes internet objednal náramek společnosti DELTIMO. Předání balíčku České poště jsem však chtěl až o něco později, jelikož jsem náramek chtěl darovat přesně v den narozenin obdarovaného. Do té doby komunikace přes mail probíhala v pořádku a velmi rychle a bylo mi řečeno, že minulou středu byl balíček předán České poště a že v pátek by měl (podle plánu) dorazit. Balíček však ani do dnešního dne nedorazil a od pátku mi na maily ze společnosti nikdo nereaguje. Nedostal jsem ani potvrzení o přijetí platby a o předání balíčku České poště. Je to v pořádku? Co nyní dělat? Děkuji.
Zajímavá 0 před 2745 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
V pořádku to neni, ale zde to nevyřešíš. Musíš reklamovat u prodejce, případně u pošty.
0
před 2745 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek