Ano.
Reklamovala jsem Notebook Toshiba. Byl ještě v záruce.
Závada se opakovala 3× a nedala se odstranit.
Byla to baterie a už se nedal nikde koupit originál.
Peníze mi byly vráceny do 30 dnů.
…
Už mám třetí Toshibu jsem s touto značkou spokojená.
Vydrží velmi dlouho. Ten druhý jsem měla 9 let, ale
byla velká bouřka u nás ve vesnici a vyhořely téměř
všem televize a počítače i mě můj NB. Už nebyl v záruce.
Odešla celá základní deska. TV byla v záruce. Dali mi
novou. Tuto další Toshibu mám již s Windows 8.1 zatím
bez problému asi 3 roky :)
Upravil/a: briketka10
0 Nominace Nahlásit |
Jsem na Alze pečenej vařenej,– spoustu věcí jsem vrace nebo reklamoval a byl problém jen tam, kde byla moje chyba.
Reklamaci můžete předpřipravit pro alzu už na jejich stránkách, takže na prodejně to jde potom rychleji. Obsluha zkontroluje obsah, napíše zprávu a přijme to do reklamace… 30 dní na to mají.cv
0 Nominace Nahlásit |
Reklamoval jsem na Alza.cz mobilní telefon Zopo ZP720 z důvodu nafouklé baterie pod nerozebiratelným krytem a neschopnosti nabití na více než 70%. Telefon strávil přes třicet dní v záruční opravě, takže jsem si 31.den vybral jiný model a značku. V Alza.cz mi po doplacení rozdílu ceny nového telefonu ukončili reklamaci a šel jsem domu s úplně novým telefonem. Pohoda.
0
před 2602 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
briketka: poděkování za zkušenost místo Hb, který si zřejmě myslí, že každá rada je zde samozřejmostí.