Pokročilý

Máte nějaké zkušenosti s léčivými drahými kameny a mineráli??

Jak docílit úspěšnosti?;))
Doplňuji:
No ja nejsem laik- moje babička se dost zajímá o esoteriku- myslim že je v tom fak dobra- ona i pociťuje ty energie
A samozřejmě sem se od ní něco i naučila- ;))))

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Já na to věřím. Tak třeba kilo diamantů by mě spolehlivě vyléčilo z finančních problémů.

Další odpovědi:

Zlatý

Spíše jsem o tom četl. Chce to mít jisté zkušenosti a některé dané předpoklady. Lečení pomocí drahých kamenů, zvláště pak krystalů může pomoci, ale taky hodně uškodit. Jako laik, bez vedení někoho zkušeného bych se do toho určitě nepouštěl.

Bronzový

Věř a víra tvá tě ochrání...přesně takhle to podle mně funguje. Je jedno, o jaký kamen jde, či zda se jedná o kousek dřeva, hlavní je, aby se ti líbil na dotek i pohled a hlavně abys ty sama věřila, že ti to pomůže.

Zlatý

Obklopovat se dřevem, kovy, kameny (a minerály), hlínou apod. má smysl... vytvořit tak můžete harmonicky působící interiér (oku, smyslům i duši lahodící).

V jejich "léčivý" účinek ale opravdu nevěřím... ani když je budete polykat - jako Schindeleho minerály - ani ty Vám osobně nedoporučím...
... i když u nich je ta "šance, že by Vám mohly nějak pomoci" sice téměř mizivá, ale přesto větší, než "energie" drahých kamenů.

Max. bych dal tak lízat sůl kamennou

(vtip)
Doplňuji:
Po doplnění:
nevím, co ti tedy poradit...
...a zda vůbec naši radu, jakožto "laiků v tomhle oboru"... potřebuješ.
Informace nahuškané za tu dobu babičkou... ti stejně nerozmluvím ;)

Zlatý

Harpagona pohled a dotek na drahé kameny vždy osvěžil a potěšil. Víc se dozvíš z popisu života Harpagona, který sepsal nějaký Moliére

Zlatý

Dle mého názoru, je tato a jí podobné léčby placebo efekt. Ale pokud je člověk natolik schopen, že tomu bude věřit, tak to funguje. Vše je jen a jen v naší hlavě.