Avatar uživatele
Lleni

Máte nějaké zkušenosti s léčivými drahými kameny a mineráli??

Jak docílit úspěšnosti?;))
Doplňuji:
No ja nejsem laik- moje babička se dost zajímá o esoteriku- myslim že je v tom fak dobra- ona i pociťuje ty energie
A samozřejmě sem se od ní něco i naučila- ;))))

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Upravil/a: Lleni

Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? Drap, MA-SU-KA, zzzzz před 4139 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
anonym

Já na to věřím. Tak třeba kilo diamantů by mě spolehlivě vyléčilo z finančních problémů.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Drap

Spíše jsem o tom četl. Chce to mít jisté zkušenosti a některé dané předpoklady. Lečení pomocí drahých kamenů, zvláště pak krystalů může pomoci, ale taky hodně uškodit. Jako laik, bez vedení někoho zkušeného bych se do toho určitě nepouštěl.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Katusa

Věř a víra tvá tě ochrání…přesně takhle to podle mně funguje. Je jedno, o jaký kamen jde, či zda se jedná o kousek dřeva, hlavní je, aby se ti líbil na dotek i pohled a hlavně abys ty sama věřila, že ti to pomůže.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Pájo

Obklopovat se dřevem, kovy, kameny (a minerály), hlínou apod. má smysl… vytvořit tak můžete harmonicky působící interiér (oku, smyslům i duši lahodící).

V jejich „léčivý“ účinek ale opravdu nevěřím… ani když je budete polykat – jako Schindeleho minerály – ani ty Vám osobně nedoporučím…
… i když u nich je ta „šance, že by Vám mohly nějak pomoci“ sice téměř mizivá, ale přesto větší, než „energie“ drahých kamenů.

Max. bych dal tak lízat sůl kamennou

(vtip)
Doplňuji:
Po doplnění:
nevím, co ti tedy poradit…
…a zda vůbec naši radu, jakožto „laiků v tomhle oboru“… potřebuješ.
Informace nahuškané za tu dobu babičkou… ti stejně nerozmluvím ;)

Upravil/a: Pájo

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
venkovan