Avatar uživatele
Lorelai

Mastná pleť

Poradíte mi něco na mastnou pleť? Používala jsem asi 3 týdny Biodermu sébium a k tomu krém ze stejné řady a vůbec mi to nepomohlo, naopak, pleť byla víc mastná. Teď jsem se vrátila k zelenému Garnieru a je to lepší. Četla jsem, že se pleť mastí protože není hydratovaná, myslíte, že ji dehydratuje make-up? Používám od Alverde a někdy k tomu pudr… Nebo čím by to mohlo být? Už mě nic nenapadá
Děkuju moc

Zajímavá 0 před 3824 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Kerynka

Doporučuju naštívit odborníka a ten nejlépe doporučí co se k tvému typu hodí :)

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
NeřeknuCZ

Ahoj, nejsem žádný odborník a navíc nejsem dívka ale zkus tento web http://www.pro­zeny.cz/magazin/kra­sa-a-moda/krasna-tvar/5373-mastna-plet-zbavte-se-lesku

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
kikcaa

Nevím jestli ji může dehydrovat makeup, ale nejlepší je používat makeup na mastnou pleť nebo nějaký hydratační makeup. Každopádně pokaždé, když se odlíčíš a použiješ pleťovou vodu nebo cokoli, čím pleť čístíš, použij hydratační krém. I pokud máš mastnou pleť, je důležité ji hydratovat. Jsou i speciální krémy na mastnou pleť, které hydratují a zmatňují. A když ani to moc nepomůže, tak zajdi k odborníkovi, jak zmiňuje Kerynka a ten ti určitě poradí. :)

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
GabulkaA

Holky, jak teď zvládáte problematickou pleť, když se nosí ty respirátory? :(

před 1122 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
XenieRo

A nezkoušely jste třeba místo nějakých kémů, kde je nejistý účinek (pokud tam vůbec nějaký je…) užívat kolagen? Ten je na zlepšení kvality pleti nejlepší. Osobně doporučím https://www.co­llalloc.com/cs

před 1930 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Sonka Pop