Mám WV dvojkové řady a nějak se mi dostal benzín do oleje. Čím to je a jak to opravit?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Zlatý

A jak jste poznal, že tam je benzín. Není to voda ?

Jsem také laik a vím, že palivové čerpadlo je v palivové nádrži. Tak jak se může dostat benzín do oleje vadným těsněním čerpadla ?.
Navíc používám kvalitní olej a žádný karbon ma vačkách nemám, aditiva v oleji ho pěkně rozpustí.
Doplňuji:
Ty kroužky jsou snad jediná možnost jak se může dostat benzín do oleje, ale stejně mně není jasné jak to poznázte ? Benzín se v oleji rozpustí.

Další odpovědi:

Pokročilý

No bylo by vhodné napsat o jaký typ přesně se jedná , jestli myslíš například Golfa II řady tak to nevím ale u III řady se to dělo z důvodu netěsnění kolem palivového čerpadla do motoru , je dobré vypustit olej ( popřípadě ho rovnou vyměnit tím se nikdy nic nezkazí je li tam déle nebo nalít mimo a nechat a pak nalít zpátky ) , a vyčistit od karbonu veškteré součástky vačku hřídel pavouka samoštely hydroštely válce prostě vše , a projít i palivovou soustavu a hledat chybu někde kolem palivového čerpadla , vstřikování čidla vstřikovací čerpadlo ( karburátor ) a hledat závadu nejspíše někde tam , prostě projít veškteré těsnění je to práce tak na 2-3 dny ( s člověkem který tomu alespoň toršku rozumí a alespoň to párkrát dělal ) takže tak na pěkný víkend , za prvé si opravíte auto , ale také si vyčistíte motor což je dobré pro starší auta...
Jsem jen Laik , takže si to radši zjistěte u profíka , ale aut jsem opravil nespočet všech druhů.

Stříbrný

Nechte to skontrolovat v servisu tohle také mohou dělat prasklé pístní kroužky.

Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Zajímavé otázky v kategorii Auta a doprava

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Auta a doprava

Zlatý mosoj 626
Stříbrný cukrar 617
Zlatý Drap 573
Zlatý gecco 401
Stříbrný honza19hk 285
Zlatý venkovan 246