Avatar uživatele
Registrovaný

Mám se napít nějakého nápoje před posilováním? Protein...?

Chtěl bych poradit jestli se mám před tréninkem ve fitku napít nějakého preteinu nebo jiného nápoje, pro rychlejší růst svalů (doplnění bílkovin) apod. Popř. čeho. Dikes za radu.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Doporučuji Tuzemák ! Viděl jsem kdy po jedné lahvi vzpěrač ohnul činku i sebe.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Doporučuji šaratici. Ta posiluje svaly na nohách a rovněž řitní svaly. Čím víc vypiješ, tím více budou svaly pracovat.
Ne vážně, o tomto by tě měli kvalifikovaně informovcat ve fitku.


Avatar uživatele
Stříbrný

RE: ReHu
To opravdu zírám, jak se svět mění. Za mých mladých let se u sportu preferovaly pravé přírodní produkty (mléko, jogurt, ryby, hovězí maso, vývar z chrupavek, zelenina, ovoce,...)
Jedinou syntetikou byly vitamíny B. Ale co se nyní vymýšlí za lektvary a preparáty mne děsí!


Avatar uživatele
Zlatý

Iontové nápoje
před výkonem - hypotonické (mají nízkou koncentraci obsažných látek a rychle se vstřebávají)
během výkonu - isotonické - složení je účinné proti křečím, mají vyšší koncentraci obs.látek a pomalejší vstřebávání
po výkonu - hypertonické ( mají vysoký obsah úč.látek a pomalé vstřebávání

Preteiny jsou vhodné po výkonu. Za 2-3 hod.
Podívej se pořádně na etikety, i v posilce, stejně jako v lékárnách, jde o byznys. Proteinové prášky mají různě vysoké % biologické hodnoty. Já užívám proteiny o čistotě 96%. Také je dobré, pokud obsahují minimum laktózy. A nezapomeň, že sojový protein je nejkvalitnější. Je také znát, pokud je poměr aminokyselin vyvážený.
Také omrkni, kolik obsahuje tuku. Klikla jsem na reklamu pod tvou otázkou a tam nabízejí balení proteinu s obsahem 2gr tuku v 1 dávce !!
Doporučená dávka( toho, co používám já) je 0,8 g na 1 kg váhy - týká se mužů. Pro sportující, dle zaměření cca x2 a více.
Nedoporučuji míchat s mlékem. Může způsobit trávicí potíže.

Před sport. výkonem je také dobré užít vit C. Tak asi 30 - 60 min před.
Po sport.výkonu, cca 10 - 15 min po zátěži doporučuji calcium + Magnezium pro předejití křečím. Záleží na tom, jak hodně makáš.
************
Bumbesi - já nemluvím, tedy nepíšu, o nějakých chemických blafech. Vždy záleží na výrobci. A co si budeme namlouvat, jak prospěšné je ovoce, zelenina či některé jogurty nebo sýry v dnešních obchodech. To abys najal detektiva.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Sport

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Sport

Zlatý Drap 245
Zlatý marci1 160
Zlatý hanulka11 135
Zlatý annas 132
Zlatý gecco 123
Zlatý mosoj 101
Zlatý Alesh 99
Zlatý quentos 89
Zlatý Lamalam 82
Zlatý arygnoc 77

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.