Avatar uživatele
Registrovaný

Mám právo na koupi při chybě systému v eshopu (cena 0,- místo 16 000,-)?

Při objednávce v eshopu (nejspíš chyba systému) mi naúčtovali za notebook 0,- + recyklační poplatek, čili celková cena je cca 80,-. Mám právo po nich požadovat zboží? Všechny obrazovky objednávky jsem vyscreenoval, objednávku, která přišla e-mailem jsem neprodleně vytiskl a uložil do PC.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Bronzový

Je to nesmysl.Pokud doslo k chybe a ty jsi i mel ze zakona narok,budes tu firmu zalovat?Pocitas s tim,kolik te budou stat soudy a s nejistym vysledkem?Nehlede na to,ze takovych screenů ti ve photopaintu udelam do hodiny 60 :-).Jeste dodam,kdyz v obchodaku odpadne ze zbozi cedulka s cenovkou,nebo ji nekdo odtrhne,taky si to zbozi odnasis,ze je zadarmo?

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Registrovaný

Ahoj. Právo na zboží za nulovou cenu v tomto případě máš. Cena zboží je závazná v okamžiku uzavření kupní smlouvy - což je ve chvíli, kdy ti e-shop příjem objednávky emailem potvrdil.

Tato chybka se stala i v kasa.cz - museli dodat. http://mobil.idnes.cz/…


Avatar uživatele
Bronzový

Já bych řekla že brzy na to přijdou sami,skus vyžádat zboží.chibička se vloudila.

Zdroj: žolík


Avatar uživatele
Bronzový

precti si jejich obchodni podminky...a zkus najit na idnes.cz kauzu kde taky nejaka firma nabizela naky zbozi hodne pod cenou a nakonec to tem zakaznikum musela dat...

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Právo a zákony

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Právo a zákony

Zlatý Drap 1838
Zlatý standa 1248
Zlatý ivzez 709
Zlatý mosoj 661
Zlatý gecco 481
Zlatý led 471
Zlatý zzzzz 450
Zlatý Michal Kole 436
Zlatý marci1 399
Zlatý arygnoc 385

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.