Avatar uživatele
Registrovaný

Mám nárok na vrácení poštovných, když jsem 3x reklamovala tutéž závadu výrobku v e-shopu?

Koupila jsem přes internet výrobek, který byl vadný - reklamovala jsem ho, vrátil se mi bez jakékoliv přiložené dokumentace. Vyzkoušeli jsme ho - opět stejná závada. To se pak opakovalo ještě 2x.Celkem tedy proběhly 3 reklamace, za které jsem jen na poštovném utratila téměř 190kč. Mám nárok chtít po prodejci i tuto částku?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Žádat a chtít tuto částku můžete, ovšem zákoný nárok na ni neni.


Avatar uživatele
Zlatý

Ano,dnes o tom mluvili ráno ve Snídani s Novou - MÁTE NÁROK NA VRÁCENÍ POŠTOVNÉHO !!!Ale ještě si to ověřte na ČOI /České obchodní inspekci/.


Avatar uživatele
Bronzový

Je nárok.V případě,že je reklamace uznána,pak má oprávněný nárok nejen na poštovné,ale i na cestovné podle zákona.Tedy doprava veřejnou dopravou a když není ,benzin podle vyhlášky.
Pokud není uznána,pak máte smůlu.A pokud byla po opakovaných reklamací závada stejná, máte nárok na vrácení peněz.


Avatar uživatele
Registrovaný

Dobrý den,
mám pocit že zák. nárok na vrácení poštovného máte pouze při 14-ti denní vratné lhůtě. poté je to pouze na vůli eshopu. Ještě bych si to raději ověřil na ČOI, nebo u právníka. Když tak dejte vědět.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Nakupování

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Nakupování

Zlatý Drap 411
Zlatý gecco 273
Zlatý hanulka11 271
Zlatý marci1 262
Zlatý mosoj 238
Zlatý briketka10 147
Zlatý annas 141
Zlatý ReHu 132
Zlatý iceT 108
Zlatý quentos 108

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.