Avatar uživatele
pastel.ka

Koupě zboží z druhé ruky, přes inzerci.

k vánocům jsem dostala navigaci, ovšem s mapama USA. Nejsem odborník a neumím si to přeistalovat.Tudíž jsem navigačku nabídla za 1 300,– na inzerci, s tím za tam jsou od výrobce instal.mapy USA. Navigčka se prodala, ale kupující vyhrožuje, že jsem ho podvedla,že tam není český návod a že si ji musím vzít zpět. Otázka: opravdu musím, nebo to je pouze na mojí dobré vůli ? Nejsem obchodník ani překupník. Můj inzerát je ještě stále na hyperinzerci.po­suďte sami. děkuji.
http://mobily­.hyperinzerce­.cz/gps-navigace/inze­rat/5299680-nepouzita-gps-model-x401-cestina--nabidka-kralovehradecky-kraj/
Doplňuji:
Doplňuji, že mimo jiné jazyky čeština funguje.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Hlada před 4444 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
lukas.zmizik

vzdyt v tom popisu bylo uvedene, ze jsou v ni mapy pouze USA, tak nevim, na co si kupujici stezuje… navic pokud je tam system win, pujde tam nainstalovat i jina mapa, treba tahle:
http://automapa.pl/

(da se stahnout a posleze cracknout i zdarma)
Doplňuji:
pro vsecky: tu je informace o usa mapach

Vestavěná 4 GB operační paměti s USA map (dodáván výrobcem)

(i kdyz se to z celeho inzeratu jevi jako obchnodni taktika alias „napsano drobnym pismem“, ale je to tam)

Upravil/a: lukas.zmizik

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Lucijej

Proč jste v nadpise uvedla češtinu – Nepoužitá GPS – Model: X401, čeština – ?? Když český návod neobsahuje, to je dost zvláštní…

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
www

V inzerátu uvádíš „čeština“. No a pod tím si klidně mohl představit i český návod k použití.
Raději bych se pokusil dohodnout, případně zrušit koupi, vrácené zařízení přijmout.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Hlada