Avatar uživatele
pastel.ka

Koupě zboží z druhé ruky, přes inzerci.

k vánocům jsem dostala navigaci, ovšem s mapama USA. Nejsem odborník a neumím si to přeistalovat.Tudíž jsem navigačku nabídla za 1 300,– na inzerci, s tím za tam jsou od výrobce instal.mapy USA. Navigčka se prodala, ale kupující vyhrožuje, že jsem ho podvedla,že tam není český návod a že si ji musím vzít zpět. Otázka: opravdu musím, nebo to je pouze na mojí dobré vůli ? Nejsem obchodník ani překupník. Můj inzerát je ještě stále na hyperinzerci.po­suďte sami. děkuji.
http://mobily­.hyperinzerce­.cz/gps-navigace/inze­rat/5299680-nepouzita-gps-model-x401-cestina--nabidka-kralovehradecky-kraj/
Doplňuji:
Doplňuji, že mimo jiné jazyky čeština funguje.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Hlada před 4444 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
lukas.zmizik

vzdyt v tom popisu bylo uvedene, ze jsou v ni mapy pouze USA, tak nevim, na co si kupujici stezuje… navic pokud je tam system win, pujde tam nainstalovat i jina mapa, treba tahle:
http://automapa.pl/

(da se stahnout a posleze cracknout i zdarma)
Doplňuji:
pro vsecky: tu je informace o usa mapach

Vestavěná 4 GB operační paměti s USA map (dodáván výrobcem)

(i kdyz se to z celeho inzeratu jevi jako obchnodni taktika alias „napsano drobnym pismem“, ale je to tam)

Upravil/a: lukas.zmizik

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Lucijej

Proč jste v nadpise uvedla češtinu – Nepoužitá GPS – Model: X401, čeština – ?? Když český návod neobsahuje, to je dost zvláštní…

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
www

V inzerátu uvádíš „čeština“. No a pod tím si klidně mohl představit i český návod k použití.
Raději bych se pokusil dohodnout, případně zrušit koupi, vrácené zařízení přijmout.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Hlada

Na vaší straně nevidím vůbec žádnou chybu. V inzerátu není nikde napsáno, že balení obsahuje český návod. Čeština v GPS a český návod jsou hodinky a holinky. Na prodejce použitého zboží se nevztahují podmínky pro prodej nového zboží. Jiná situace by byla, kdyby si kupující vymínil český návod a vy byste mu ho nedala. Takto ho s gustem můžete poslat do háje. Spíš zjistil potíže s upgradem.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
led

Váš neúplný inzerát (napísali ste síce s češtinou, ale bez českého návod) je zavádzajúci. Pravdu má kupujúci, ak trvá na vrátení, ste povinná vrátiť peniaze späť a tovar prevziať na vlastné náklady.
Vždy musíte počítať s možnosťou vrátenia, ak neuvediete dôležité informácie, ako napríklad v tomto prípade, že nemáte český návod.
Nebol na CD? Ešte máte možnosť pozrieť na stránke výrobcu, či tam nie je český návod.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
WeeBear

I když tam čeština je, nikde jsem nenašla nic, kde by bylo psáno, že jsou k dispozici pouze mapy z USA, české nikoli. Tudíž chyba je spíše na vaší straně, popř. jste měla kupujícího informovat přes mail, či jak to na hyperinzerci chodí.

Pokud ji nechcete vzít zpět, tak bych radila najít ke stažení české mapy, pokud si bude kupující vědět rady s tím, jak je do GPS nainstalovat.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Ivetka303

Myslím si,že jste udělala chybu, jak vy, tak kupující. Zadala jste neúplné informace. Pokud si kupující nebyl s něčím jistý, měl se před koupí zeptat. Já osobně bych také počítala s českým návodem a byla bych pěkně naštvaná.
Podle mě byste měla uznat chybu a prodat navigačku znovu s přesnějším popisem

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
mojitek

Uvedla jste,že navigace má češtinu což je pravda.O českém „návodu“ nebyla ani zmínka.U bazarového zboží nemusí být žádný návod(pokud to vysloveně neuvedete)-Povinnost mít návod-to se vztahuje na nově zakoupené výrobky z obchodu.No jinak by mě zajímalo IQ toho kupujícího 🙂
Nebojte se ničeho a klidně mu vzkažte že je to trdlo

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
pastel.ka

Děkuji všem, kteří jste se vyjádřili k mému problému. Chlapi obzvláště vám děkuji, neboť máte větší přehled, než jsou zmíněné názory dam.Já bych klidně tu navigaci vzala i zpět, ale šlo mi o přístup kupujícího.Kdyby se paní-slečna omluvila, že se pomýlila, že to přehlédla, tak jsem maximálně vstřícná. Ale řeči " mám nárok" a stále " mám nárok", to je běs.Než jsem to odeslala, řekla jsem jí, že navigačku mám starou zn. Holux, fakt nemá chybu a že tuto nepotřebuji, že si neumím stáhnout mapy…tak se na nic neptala…jenom ji zajímalo, kdy to pošlu. Nechci nikoho okrást, ani nikomu ublížit, ale také nechci dělat " kašpárka", jak si kdo pískne, abych cvičila. Ještě jednou všem děkuji za názor, především " Hladovi, Lukášovi a Mojitkovi…díky moc. Zdenka

před 4443 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek