Avatar uživatele
karel123

Kolik stojí tank? :D

Čau mám takovou možná blbou otázku ale kolik stojí takový tank?:D slyšel sem že si ho prostě někdo nechá postavit na zahradu jen tak :D ale zbraně co na něm jsou budou asi znehodnocené no

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? honza19hk před 3033 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
honza19hk

ono jak který, jestli jeden chceš prodám ti T34. samozřejmě nestřílí. Jinak se cena odvíjí dle typu a stavu. Může to být klidně od 150 tisíc až po pár mega. např taková VT55 co mám doma stojí 480 tisíc. VT 72 co jsem dostal letos k vánocům stojí 1.2mil.Jsem sběratel vojenské techniky, když napíš jakej chceš typ zjistím za kolik by se dal sehnat.U nás se dá sehnat hlavně československá
a ruská technika,pak ještě německá. Ale americký a jiný podobný se shánějí velmi špatně navíc to musíš dovézt přes louži. Počítej ale s tím že ikdyž to jezdí ,nelze s tím jezdit po silnici, musel by sis zaplatit přepravu tzn podval. A tanky mají 30 až třeba 90 tun.

barbakane,to neříkej dvakrát nebo tam máš zítra Tatru s podvalem:)

Upravil/a: honza19hk

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
gecco

Zbraně budou určitě znehodnocené – a po inzerátech se koukni na netu, je jich tam dost…
😉

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Drap

Musíš se poptat na konkretní typ u konkrétního prodejce. Rozdíly v ceně budou milionové. Poptej se třeba zde :
http://www.ar­mytechnika.cz/na­bidka/pasova-technika/tanky/tank-t-55a

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
anonym

Nepíše zda americké, polské, čínské nebo ruské výroby! V tom aby se čert vyznal.

Já mám jeden zakopaný na zahradě, kdyby něco, ale když je ta demokracie, tak se ho zbavím. Dám ti ho zadara, pokud si ho odvezeš na kárce za os. auto.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
lexx

asi tak 45 000 kg x výkupní cena kovošrotu

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.