Avatar uživatele
Monny

Kolik času strávíte u počítače a dalo vám to fušku než jste se naučuli na počítači?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? rynek878, anonym, dabel před 4922 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
rynek878

Začal jsem na PC až v 50ti letech,ale i když jsem na PC 12 ti letý kozák,taky nemohu říci,že všechno umím,ale mám spoustu knih o PC a když nevím,tak opět studuji z knih.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
anonym

no fuška to byla,jelikož už nejsem nejmladší tak člověk v určitém věku se těžko učí a zvlášt co se týká pc,denně tady ztrávím tak 3–4 hodiny,ale né v kuse,chvíli ráno,pak třeba půl hodinky odpoledne a zbytek večer

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
hanulka11

Já začala cca před rokem a půl a sama s pomocí rodiny, jsem se začala učit a mám radost jak se stále zlepšuji a učím se stále a stále nové věci.
Pokud mám čas tak přes den tak hodinku a večer jak čas a chuť dovolí -oni ty hodiny na PC hrozně utíkají ,ani je nepočítám

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
oskar

Na počítači jsem,už nějaký ten pátek a nemůžu říct,že všechno ovládám stále se učím a nachází m nové věci.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
dabel

Ani ne ale furt jsou věci které jse musim učit.Ještě že přítel ovládá dobře počítač tak mi radí co a jak.Ale ted neni doma a já jsem uplně hotová.Nikdo mi neradí co a jak.Hrůůůza.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Martina S.

Na PC trávím denně tak 10 hodin, protože ho potřebuji v práci. Naučila jsem se dost rychle a teď si umím PC i sama zformátovat a nainstalovat všechny programy. Docela mě práce s PC baví.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
jenniferkone