Avatar uživatele
Stepik

Když budu mít na motorce vetší přední ozubené kolečko bude pomalejší ale lepší výkon

Doplňuji:
????? Pls poradte : – )

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4194 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Michal Kole

hnanací kolo, tj. kolo které je připojeno přímo k motoru (malé) ⇒ hnané kolo (na který je převáděn pohyb) (velké) = převod do pomala, na velkém kole je velká síla a tím i točivý moment

hnací kolo (velké) ⇒ hnané kolo (malé) = převod do rychla a na malém kole je malá síla

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
mojitek

lepší výkon mít rozhodně nebude.Pokud dáš větší přední kolečko ,tak motorka nebude tak razantně zrychlovat a bude mít nižší maximálku,ale nebudeš muset tolik řadit.Záleží na co motorku používáš..

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Hlada

Při stejných otáčkách motoru bude mít zadní kolo nižší otáčky a větší točivý moment. Výkon bude stejný.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Děda Louda

Pokud to kolečko bude vykazovat značný stupeň vetchosti, asi ani zvětšený výkon vyměněného motoru ti nebude moc platný.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
EKOLO

pokud bude vepředu větší kolečko, , tak po rovině a s kopce pojedeš rychleji. Budeš se ale špatně rozjíždět , motor bude mimo optimální režim, spotřeba i výkon bude naprd.
Až budeš starší, poznáš,že soudruzi ve fabrice něco vyzkoumali a většinou tomu věnovali větší úsilí a měli jiné možnosti a stálo je to více.
www.elektromobily-os.cz

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek