Avatar uživatele
anonym

Kdy designeři Škody popustí uzdu nápadům?

Až nebudou pod pantoflem Volkswagenu? Ten nad nimi drží taktovku, aby náhodou nevytvořili něco, co by ohrozilo jejich přední modelové řady. To co poslední dobou vyjíždí z linek je o ničem. Pořád je to podle jednoho kopyta. Ze začátku nadchnou koncepty na skicách nebo první odvážný kousek na autosalonu, ale tím to končí. Pak to pánové ořežou takovým způsobem, že to skoro nerozeznáte od předchozí řady. Viz aktuální Rapid. Kluci asi nějak zapomněli, co byl kdysi Rapid! Jak vůbec mohli dát tohle jméno nemastnému neslanému sedanu, který je jen menším odvarem Octávky?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4218 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
venkovan

Každá automobilka musíí najít kompromis mezi skicou až výrobkem který jde na trh. Nicméně trh je tak obrovský, že když se mi nelíbí Škoda, koupím si jiné auto. Takže co si v MB vymyslí a vyrobí mne buď zaujme a nebo jdu jinam.
A mimochodem – co by byla Škoda bez VW. Dnes zaniklá značka a nebo byste na ni nadávali jako dnes lidi nadávají na Renaulta. To byl druhý možný partner Škody.
A protože VW nemám rád mne se jejich auta citově nelíbí, tak nějak nemáme doma ani Škodu, i když jako auto pro užitek má hodně pozitivních bodů.
A že by odešla z koncernu VW? To je prakticky nemyslitelné – trend je slučování – a prognóza prý je, že za desetiletí bude asi jen 6 světových značek.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
anonym

Ať nový vzhled našemu vkusu vyhovuje nebo naopak, buďme nakonec rádi, že VW značku Škoda drží. Vývoj nového typu je tak nákladný, že pochybuji o tom, že by v našich ekonomických podmínkách byl rozvoj značky udržitelný a na trhu konkurence schopný.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek