Až nebudou pod pantoflem Volkswagenu? Ten nad nimi drží taktovku, aby náhodou nevytvořili něco, co by ohrozilo jejich přední modelové řady. To co poslední dobou vyjíždí z linek je o ničem. Pořád je to podle jednoho kopyta. Ze začátku nadchnou koncepty na skicách nebo první odvážný kousek na autosalonu, ale tím to končí. Pak to pánové ořežou takovým způsobem, že to skoro nerozeznáte od předchozí řady. Viz aktuální Rapid. Kluci asi nějak zapomněli, co byl kdysi Rapid! Jak vůbec mohli dát tohle jméno nemastnému neslanému sedanu, který je jen menším odvarem Octávky?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4218 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Každá automobilka musíí najít kompromis mezi skicou až výrobkem který
jde na trh. Nicméně trh je tak obrovský, že když se mi nelíbí Škoda,
koupím si jiné auto. Takže co si v MB vymyslí a vyrobí mne buď zaujme a
nebo jdu jinam.
A mimochodem – co by byla Škoda bez VW. Dnes zaniklá značka a nebo byste
na ni nadávali jako dnes lidi nadávají na Renaulta. To byl druhý možný
partner Škody.
A protože VW nemám rád mne se jejich auta citově nelíbí, tak nějak
nemáme doma ani Škodu, i když jako auto pro užitek má hodně pozitivních
bodů.
A že by odešla z koncernu VW? To je prakticky nemyslitelné – trend je
slučování – a prognóza prý je, že za desetiletí bude asi jen
6 světových značek.
0 Nominace Nahlásit |
Ať nový vzhled našemu vkusu vyhovuje nebo naopak, buďme nakonec rádi, že VW značku Škoda drží. Vývoj nového typu je tak nákladný, že pochybuji o tom, že by v našich ekonomických podmínkách byl rozvoj značky udržitelný a na trhu konkurence schopný.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek