Avatar uživatele
ondra07

Kdo mi poskytne půjčku 10 000 Kč bez doloženi přijmů?

Hledám nutně půjčku bez doložení příjmů a ručení.. jedná se pouze o 10 000 Kč.
Jsem student.. splácet budu moct a celou ji splatit do dvou měsíců.. !

Kdyby někdo věděl o seriozni firmě, dejte vědět.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Agneta před 3094 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
anonym

https://cs.wi­kipedia.org/wi­ki/Lichva

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Agneta

V tomto případě pomůže jen takzvaný lichvář:DDD
Ono se říká, že podle českého zákona je lichva trestný čin, ale není přitom stanovena žádná procentuální hranice, takže si můžeš klidně vzít půjčku s RPSN i přes 4000 %:DDD
►RPSN vyjadřuje úrokovou míru, pro kterou se rovná čistá současná hodnota získaných půjček čisté současné hodnotě výdajů (splátek, poplatků apod.), jedná se tedy o takové -r-, pro které platí následující rovnice:

\sum_{i=1}^{m}{ \frac{A_i}{ (1+r)^{t_i} } } = \sum_{j=1}^{n}{ \frac{B_j}{ (1+r)^{s_j} } },

kde

m – je počet poskytnutých půjček,
Ai – je výše i-té poskytnuté půjčky,
ti – je doba (v letech a zlomcích roku ode dne 1. půjčky), kdy byla i-tá půjčka poskytnuta,
n – je počet plateb,
Bj – je výše j-té platby (splátky, poplatku atd.),
sj – doba (v letech a zlomcích roku ode dne 1. půjčky), kdy byl j-tý poplatek zaplacen.

Z této rovnice se -r- zpravidla počítá numericky pomocí počítače (např. metodou půlení intervalu), neboť analytické řešení je obvykle příliš složité.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Stanislav1

Ano info zde: http://www.co­olpujcky.cz/puj­cky-bez-dolozeni-prijmu ale musíte pamatovat na to, že čím větší riziko (pro poskytovatele) tím dražší půjčka (pro vás). Takže je dobré si rozmyslet, zda to skutečně chcete dělat takto.

před 2785 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Fojtekk