Bronzový

Kde kupovat online projekty? (e-shopy, weby apod)

Zdravím, poradí někdo, kde mohu koupit fungující eshop, ziskový web, magazín a další?
Znám webtrh, ale nic moc tam není.. občas nějaká dobrá nabídka, ale jinak nic..
Nebo kde třeba můžu koupit fungující firmu s fyzickým místem, ne jen na internetu? Firmu s historií apod.
Nebo ještě dotaz, vyplatí se koupit zahraniční web a spravovat ho v Česku? Chci vlastnit nějaký ziskový web, jsem amatér. Rád se dozvím více informací.
Děkuju

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Bronzový

Skutečně ziskové weby se na webtrhu nebo přes inzeráty neprodávají. Od toho tu jsou investiční společnosti, které je za slušný peníz rády prodají. A to platí i o fyzických firmách. Můžeš se zeptat PPF, Intelu a dalších, zda-li Ti něco neprodají. Pro ně je to kšeft. Počítej ale s investicí v řádech milionů euro.

V případě zahraničních webů bych u amatéra nic takového nedoporučoval. Pokud neznáš místní trh, pro který je web určen, tak sice koupíš ziskový web, který ještě chvilku bude fungovat, brzy ale ztratí půdu pod nohami a propadne se do ztrát.

Musíš si vybrat, zda-li chceš být investor nebo tvůrce obsahu. Pokud to první, hledej toho, kdo má nápad a nemá peníze (předpokládám, že je máš). Pokud to druhé a máš i peníze, zkus si založit start-up. Budeš-li úspěšný, za dva roky ho prodáš a vyděláš.

Další odpovědi:

Pokročilý

McArthur: jedu v několika v start-upách které jsou an dobré cestě a prodat je a za měsíc zisti že jejich cena se zvedla o 2000% skočím z mostu :D

Věnuju se podnikání na netu, vedu pár stránek. Napiš mi na minazakes@gmail.com a zeptej se mě tam na cokoliv, přecejenom, je tam lepší komunikace než přes odpovědi.

Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Zajímavé otázky v kategorii Počítače a internet

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Počítače a internet

Zlatý Bedy 1525
Zlatý Michal Kole 1198