Avatar uživatele
Kazz

Kam s jazyky?

Zdravíčko všem. Můj dotaz je takový-studuji na gymplu a přemýšlím co dál(pěkně ohrané už,že?) Nejvíce se mi daří jazyky-angličtinu mám na úrovni nižší maturity a to mě čekají ještě 3 roky.Zároveň studuji němčinu jako druhý jazyk již 3 rokem. Do toho ještě dojíždím na ruštinu která mě baví nejvíce,ale mám v ní nejmenší znalosti :D Má otázka je-kam s tím dál? Jaká výška? Má to vůbec cenu-nemám se přeorientovat na jiné předměty? Všechny odpovědi jsou vítány :)
Děkuji, N.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4267 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
anonym

I u nás se dá sehnat spousta zaměstnání, kde budou požadovat znalost jazyků, ačkoliv půjde třeba o práci s ekonomickým vzděláním. Pokud je to ale vyloženě o využití cizích jazyků, tak třeba jde o překladatelství, kde se dá studovat filosofická fakulta, dále vzdělání v cizineckém ruchu a gastronomii, VŠ dopravní (letectví apod.), klidně medicína s tím, že se lze zaměřit na zahraniční mise, nebo profesionální armáda. Jazyky se dají využít na pedagogické škole, kde se můžeš stát jejich vyučujícím.
Těch možností je prostě hodně. Chtělo by to si otevřít stránky jednotlivých universit a zaměřit se na studijní obory, které by Tě zajímaly. Jako student gymplu máš určitě dost široké vědomosti, abys dokázal sám najít, co potřebuješ.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Funna

no nejlépe tam, kde tě vezmou…dneska to bohužel ani není tak o tom co znáš, ale koho znáš…tj. kdo tě kde upíchne…teda aspoň tady u nás na konci republiky, kde není moc práce…ale s jazyky máš uplatnení docela dobré, zvlášť z ruštinou…tam je trh ještě otevřený…

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek