Avatar uživatele
Michal Kole

K čemu je diskuse, když se odpovídající či tázající nedozví, že je v diskusi nový přípěvek ?

Kontrolovat RUČNĚ každou otázku je zdlouhavé a časově neefektivní.

Když někdo odpovídá 40× za den, jak to má dělat to má pořád listovat?

Něco málo o programování v PHP vím, a řešila by to funkce mail()

nebo nějakou vyšší funkcionalitou např. PHPMailer.

Jen by bylo potřeba správně dimenzovat poštovní server, aby nebyl přetížen množstvím emailů.

V knize Počítačové sítě (Computer press – dnes Albatros Media) jsou uvedeny nějaké vzorce a povídání k dimenzování serverů.

Když si tu knihu koupí ASPa, tak si ji může dát do nákladů jako vzdělávací prostředek pro svoje podnikání.

ocko ty jsi se živila jako účetní, napiš mi něco o tom do soukromé zprávy jak co se může dát do nákladů, ale nějak jednoduše laicky.

Jsem technik a ne právník či ekonom. Technický výkres pochopit nebo programový kód mi zas tak problém nečiní, ale zákon jo, zvlášť když je napsán takovou „těžkou“ češtinou.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? briketka10 před 4341 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Drap

Klikni si na „muj stream“ a tam se ti to ukáže.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Syd

Když ti hodně jde o to, aby diskutér reagoval na příspěvek v diskusi a domníváš se, že si to nepřečet, můžeš ho interní poštou popostrčit. Ano, listovat si zpětně svoje odpovědi a otázky bys klidně moh. Existuje i jistá malá pravděpodobnost, že by ses tak zaměřil pro změnu na kvalitu otázek a odpovědí než kvantitu, a měl tak míň času ptát se pořád na to samý o úřadu práce a plavání.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
terry

Pláčeš na špatném hrobě.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
bolak

Tak nemáš odpovídat 40× za den a máš pokoj. :)