Avatar uživatele
Pokročilý

jsou nebezpečný prášky ňa hubnutí?

jsem tlustá a nemuzu zhubnout máma říká že prášky ňa hubnutí jsou nebezpečný je to pravda?

Odpovědi:

Avatar uživatele
Stříbrný

Záleží samozřejmě které. Monohé z těchto preparátů jsou navíc v podstatě podvod, ale i v těch "nejpoctivějších" případech je potřeba si uvedémit, že jde buď o hormóny nebo nějakou chemii. Obojí může mít nežádoucí vedlejší účinky, někdy i dost nebezpečné. Osobně si myslím, že v případě hubnutí je dost zbytečné riskovat.
Na jakkoliv neposlušná kila je rozhodně lepší více pohybu a změna jídelníčku.


Avatar uživatele
Zlatý

Mohou mít nežádoucí vedlejší účinky. Léky na hubnutí ( antiobezitika ) se dětem a lidem nad 65 let nedoporučují užívat. Raději se více hýbej a omez sladkosti.
http://www.stobklub.cz/…


Avatar uživatele
Zlatý

nejez nebezpečný věci, kterým nerozumíš a nepodobaj se jídlu. Je fuk, že seš tlustá, nemáš žádný prsa a ňa vagine máš beďary ..náhodou, ňa leckoho to může působit přímo vyzývavě :o


Avatar uživatele
Stříbrný

Je to pravda.
Léky, které předepisuje lékař, jsou návykové,
mohou mít i řadu vedlejších účinků.
Proto je možné užívat pouze pod dohledem lékaře.

A prostředky z reklam zhubnou akorát peněženku ...

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Zdraví

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1608
Zlatý mosoj 1495
Zlatý marci1 1281
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý annas 991
Zlatý gecco 737
Zlatý briketka10 715
Zlatý quentos 714
Zlatý iceT 566
Zlatý arygnoc 499

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.