Avatar uživatele
Pokročilý

Je roztržená kapsa možností k reklamaci?

Koupil jsem si přes internet kabát z e-shopu. Bohužel jsem zjistil, že jedna kapsa je uvnitř natrhlá = v kapse je díra.
Lze tohle reklamovat?
Není zákoník na straně spotřebitele - obchodník musí prokázát, že jsem si to roztrhl sám a ne naopak?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Reklamoval lze cokoli - otázkou je vždy výsledek reklamace...
;-)
Pokud budeš schopen prokázat, že sis kapsu neroztrhl sám, reklamuj (osobně bych to prostě zašil - je to mnohem jednodušší, než jakákoli reklamace...)
;-)

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Bronzový

pokud byl nákup před méně než 14 dny, pak lze vrátit bez udání důvodu a odstoupit od smlopuvy. Pokud je delší doba, pak je nutné si prostudovat jejich obchodní podmínky jak a kde reklamovat. Sice se nabízí , že vhodné zvážit, zda náklady na reklamacvi / odeslání , dopisování a další/ nebudou vyšší , než oprava vlastními silami, jak tady někdo tvrdí. Ovšem - tady je problém zásahu do výrobku v záruční lhůtě a neuznání každé další reklamace.
Jinak platí, že jakákoliv závada zjištěná do 6 měsíců od koupě byla na zboží již v době zakoupení a prodejce musí prokazovat, že tomu tak nebylo . ne že bude prokazovat zákazník, že tomu tak bylo. Podle práva EU, které se u nás v těchto případech nepoužívá, by byla výměna či oprava provedena zcela automaticky . Mohu říci i více jmakon, seznam.

 

Diskuze k otázce

Avatar uživatele
Zlatý

barbakan

gecco, šetřím si palce.

 

Zajímavé otázky v kategorii Právo a zákony

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Právo a zákony

Zlatý Drap 1817
Zlatý standa 1247
Stříbrný ivzez 671
Zlatý mosoj 658
Zlatý gecco 480
Zlatý led 455
Zlatý zzzzz 450
Zlatý Michal Kole 436
Zlatý marci1 392
Zlatý arygnoc 385

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.