Avatar uživatele
anonym

Je pravda, že lékař – specialista je limitován v počtu denně vyšetřených pacientů a je hlídán zdrav. pojišťovnou?!

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 3220 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
gecco

Zjednodušeně řečeno ano…
Ve skutečnosti je to složitější – je omezen maximální pracovní dobou 12 hodin, přičemž každý úkon (nikoli pacient) je časově ´ohodnocen´.
A kromě toho je měsíčně omezen maximální možnou úhradou – pokud ´utratí´ více, pojišťovna mu to neproplatí.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
mosoj

Je limitován úhradou pojišťovny. Týká se to i ambulancí v nemocnici.
Mnohokrát se mně stalo, že na koci měsíce mně lékař nepředepsal léky, čekal
až bude nový měsíc !
Tam jsme to dopracovali.
Pusinka 50 : ten tvůj lékař není oprávněn psát moře léků . U obvoďáka opravdu není problém.

Upravil/a: mosoj

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
lexx

ja to tak jak píše mosoj, zdravotnictví se stalo špinavým byznysem kde vládnou prachy, konexe a provize, pacoš a jeho problémy je na okraji zájmu…dřív za zlých komančů to šlo, dneska ne

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
pusinka50

Trošku se všichni mýlíte. Existuje možnost, že lékař, když zjistí na konci měsíce, že přešvihl svůj finanční limit, napíše dopis (na zdrav. pojišťovnu), který už má uložený v PC předvyplněný a jen doplňuje určité kolonky, kde zdůvodní výši případného překročení limitu a pojišťovna mu „nadlimit“ bez problémů vyplatí.
Má lékařka to tak dělá a vždy peníze zpětně od pojišťovny dostane.
Záleží jen na vůli lékařů, zda si pro svou lenost hlídají výdaje a neobjednávají ke konci měsíce další pacienty, nebo jsou ochotni věnovat trochu času a při překročení limitu napsat dopis s odůvodněním překročení limitu.

Nikdy jsem neměla problém s napsáním receptů od lékařů na konci měsíce. Zřejmě mám dobré funkční lékaře, kteří se snaží léčit pacienty i třeba někdy za trochu práce navíc.

Mosoji – koho máš na mysli jako obvoďáka? Praktického svého lékaře? Jen příklad: Nemám problém se do týdne objednat u kožařky, na mamologii, gynekologa, zubařky… Ale to jsou už na první pohled úžasní lékaři, kteří mají „vstřícnost vůči zákaznikovi“ snad v popisu své práce:-)) Proto myslím, že je to hodně o konkrétním lékaři. Ale fakt je, že u endokrinologa (docházka 2× do roka po lék) se objednávám 3 měsíce dopředu, ale on je tam jen 1× týdně, tak to chápu. Ale že na imunologii dali termín na prosinec, když má člověk zdravotní problém, to je špatné. Tam si své limity očividně hlídají a nechtějí se prací přetrhnout (čekala jsem v prázdné čekárně 20 min, než sestra otevřela, až na zaklepání, a uvnitř žádný pacient! Stále si myslím, že to je v lékařích.

Upravil/a: pusinka50

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
led

Každý lekár, pokiaľ chce, aby mu poisťovňa preplácala výkony, je touto poisťovňou kontrolovaný a limitovaný.
Na toto je jediné riešenie, pokiaľ bude platiť tento princíp liečby: „Zostaňte zdraví, pokiaľ vládzete.“
Pre poisťovne ste totiž, napriek krásnym reklamným rečiam, len obchodný artikel.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
ReHu

Z tohoto důvodu nebere má oblíbená fyzioterapeutka pacienty s platbou přes ZP.
Takže ano.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek