Avatar uživatele
zzzlatokopka

Je pravda, že auto na STK musí pod kamerou stát určitou dobu?

Byla jsem na STK a mechanik byl za pár minutek hotový, přesto mi řekl, ať to tam nechám ještě 10 minut stát, že to pod kamerou musí stát určitou dobu.

Je to pravda?

Všem předem děkuji za oodpovědi:-)
Doplňuji:
Tak proč na tu pič… odpovídáš Jugare?
Jo a dala jsem mu taky palec:-)))

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 6Pro koho je otázka zajímavá? annas, redy, JájsemRaibek, gagaga, marci1, gecco před 3268 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
JájsemRaibek

Odpoveď byla označena jako užitečná

Tak toto vím zcela přesně a bohužel to není pravda. Ale, no jedno ale tu je. Asi ses mu líbila a tak se chtěl na tebe ještě 10 minut dívat :)

1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?zzzlatokopka Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
gecco

Obecně to není pravda – ale netuším, jaké má interní předpisy daná stanice…
😉

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
mosoj

Je to pravda a platí pro všechny STK stanice.
Nemusí se ale stát pod kamerou, ale dřív jak za 30 min ti papíry nedají. Řekli mně, že musím počkat, protože ten limit musí dodržet.
Nestojí se ale na rampě ale klidně na parkovišti. Po uplynutí 30 min. mně dali papíry a mohl jsem odjet. Čekalo nás tam víc.
Tady už dávno vůbec nejde o pravdu.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
anonym

Oni mají časový limit za jak dlouho musejí udělat prohlídku.Pokud to udělají dříve, tak kvůli nadřízeným to tak falšují.Jako že ještě něco prohlížejí.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
anonym

Je to vše individuální,dle vozidla,stáří atp.
Doplňuji:
Samozřejnmě,pan chytrý vždy označí zlatokopce otázku jako zajímavou i kdyby to byla sebemenší píč…a.a navzájem,to všichni vidíme.
Kdyby jste byli alespoň trošku soudní,rád bych to uvítal.
Jugar

Upravil/a: anonym

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
cukrar