Avatar uživatele
megahit

Je nutno hlásit práci na poloviční úvazek?

Pracuji na poloviční úvazek a nyní i na dohodu o pracovní činnosti – v jiném zaměstnání. Do toho ještě studuji VŠ v denním studiu. Musím v novém zaměstnání kde mám DPČ nahlásit, že mám ještě jinde poloviční úvazek? Je to pro ně k něčemu nutné vědět? (danění výplaty a pod.?)Moc se mi to oznamovat nechce-nebyli nadšení ani z denního studia a pracovní výkon to nijak neovlivní.Jde jen o to, zda je to pro ně nějak relevantní z pohledu daní apod.
Doplňuji:
Daně za mě každá z těch firem bude platit zvlášť. Jde o to, jestli jsou na sobě nezávislé nebo musí vědět kde jinde ještě pracuji a tu daň to nějak ovlivní-zda se třeba vypočítává nějak jinak, když pracuji na dvou místech.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4640 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
aloevera5

No, jde o to, co máš napsaného v pracovní smlouvě. Já tam třeba mám, že vedlejší zaměstnánání bez souhlasu zaměstavatele vykonávat nesmím. Je to proto, že můj zaměstnavatel chce, abych si po práci odpočinula a ne někde po večerech makala.

Hlásit jim to samozřejmě nemusím, ale kdyby na to přišli, tak mají důvod se mnou rozvázat pracovní poměr, protože jsem porušila smlouvu.

VŠ jsem si při práci taky dělala a taky jsem to musela nahlásit. Bála jsem se tenkrát, že mi budou brblat, ale dopadlo to nad moje očekávání, jelikož to byla soukromá škola, tak mi nakonec i přispívali a uvolňovali mě z práce.

TAKŽE RADÍM, PROČTI SI SVOJÍ PRACOVNÍ SMLOUVU. POKUD TAM NIC TAKOVÉHO NEMÁŠ, ŽE NĚKDE MUSÍŠ NĚCO HLÁSIT, TAK TO HLÁSIT NEMUSÍŠ.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
NotFound

Jediný problém by mohly být daně – pokud si je neděláš sám/sama, tak by firemní účtárna mohla odmítnout za tebe udělat daň. přiznání, protože je s tím moc papírování.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Michal Kole