Avatar uživatele
Registrovaný

Je možné zhubnout při tomto "režimu"? :)

Zítra nastupuji na nový, vlastně stanovený režim, denně budu ráno jezdit na rotopedu hodinu a odpoledne posilovat cca 45min, nebudu jíst sladké dobroty,chipsy,dorty apod. prostě zdravou vyváženou stravu, mám šanci shodit vše nevzhledné za dobu 3měsíce při této aktivitě? Potřebuji vědět, zda to má vůbec smysl, zkoušel jsem již mnohokrát, ale zase jsem to nabral, poučil jsem se z chyb a vím jak na to, tak pište názory, rady co nejíst a různé další "lahůdky", vážím si toho... Díky
Doplňuji:
Tak nejde o kila ale o vzhled, jinak u kil cca 7+kil

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Moje rada je: jdi na to pozvolně, prostě teď máš problém. Seš vyžranej, místo svalů máš sádlo. :-) Co je příčina? Že dlouhodobě hovno děláš a jen sedíš u kompu a žereš, je to tak? Teď ti nějak doteklo, že je to pro tebe problém, že to chceš změnit. Polož si otázku, co musím změnit? Pokud dospěješ k závěru, že zlepšit jídelníček a zvýšit fyzickou aktivitu, pak jsi na dobré cestě. Další věc a o dost složitější je, to opravdu udělat. Spousta lidí nemá vůli. Někdo si zas dává nesmyslná předsevzetí a do měsíce to stejně zabalí. Tohle je běh na dlouhou trať a skokové změny fakt nedoporučuji. Je jaro, teplo, vytáhni kolo, jeď se projet, dej 10-15 km. Takhle si to dej 2-3x za týden. Lákají tě inline, pořiď si je a zkus to. Kde můžeš choď pěšky, nejezdi do schodů výtahem apod. Zkus chodit plavat, stačí jednou týdně. Jestli nemáš velkou nadváhu, šel bych si zaběhat, na hodinku, střídat běh a chůzi, ne se servat, ale příjemně unavit.
No, a podobně to udělej s jídelníčkem. Předně je potřeba úplně postupně zlikvidovat jídla ala McDonalds, KFC a podobné sračky. Přidat zeleninu, ovoce do jídelníčku, nežrat nesmysly typu přesmažené a přesolené hranolky, chipsy. Dát si spíš na přírodno udělané bílé maso, drůbež, ryby. K tomu rýže, vařený brambor. Pití žádná Cola a podobné přeslazené hnusy. Postupně se k tomu takto směřuj a postupně to rozšiřuj, tzn. víc sportu, víc zdravé stravy. A vždy tak po 14 dnech, po měsíci se zkontroluj. Docela dobré je, fotit se, prostě furt stejným způsobem celou postavu v trenýrkách + samozřejmě zvážit se. Uvidíš, jaké budeš mít výsledky a když to půjde k lepšímu, pak to děláš dobře. Hlavně na to nespěchej, chce to především vůli a chuť něco změnit, je to záležitost především hlavy.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele

7 kilo za 3 měsíce shodíš ´snadno´ (resp. je to běžné), ale jestli si za tu dobu vytvaruješ postavu je sporné...
Rotoped je OK, hodina denně je skoro až moc. Ale netuším, co míníš tím "posilováním" - pokud nějaké (rozmanité) aerobní cvičení pod vedením trenéra, jo. Pokud ´silové´ cviky, ne.
Jestli máš dobré klouby, doporučuju spíše běhat (vytrvalostní běh) - a nebo toho trenéra (dobrého). Vhodné je i plavání.


Avatar uživatele
Registrovaný

Podle toho kolik kilo potřebuješ za tři měsíce zhubnout. Ale myslím, že s tímto režimem se ti to podaří.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Zdraví

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1609
Zlatý mosoj 1495
Zlatý marci1 1281
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý annas 991
Zlatý gecco 737
Zlatý briketka10 715
Zlatý quentos 714
Zlatý iceT 566
Zlatý arygnoc 499

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.