Je možné že mi je většina věcí jedno ? Je to porucha ?

Dobrý den, rád bych se zeptal. Poslední dobou, respektive několik měsíců postrádám smysl života. Myslím tím že mi je spousta věcí fuk. V hlavě si vždy řeknu jak to má být, co je nejlepší, ale v závěru to buď neudělám, nebo jen z části. Nepřemýšlím v ten moment na následky někdy a poté toho lituji. Nicméně nejsem agresivní. Naopak si myslím že jsem chytrý, mám na spoustu věcí logický a dobrý názor. Rád pomohu a poradím druhým, ale sám sobě nedokážu pomoci jak bych chtěl. Další věc je i ta, že si myslím, že jsem závislý trochu na počítači. Uvědomuji si to, ale i přesto všechno proti tomu nic nedělám, protože nevím jak. Je to porucha ? Nebo je něco, co by mohlo pomoci ?
Doplňuji:
Jen bych ještě dodal, že jsem studoval na střední škole, kde jsem na to úplně kašlal a nějak to proflákal většinou se čtverkami. Po roce pracování jsem se však odvážil a studuji na Univerzitě, kde jsem dosáhnul plný počet kreditů. Nejde o to, že bych se chtěl pochlubit, jen nevím co je s mým chováním, protože bohužel začínám na školu opět kašlat a rozhodně to v hlavě nechci dopustit, jen jinak konám :(

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Odpoveď byla označena jako užitečná
Zlatý

Temperament a povaha je vrozená a moc se změnit nedá. A co mají říkat třeba cholerici ? Znám jich několik a věř, že život s nimi bych sdílet nechtěla. Potěším Tě třeba tím, že flegmatici nebývají většinou svým partnerkám nevěrní. :-)) ♥♥♥
Zkus si udělat tento test a možná Ti to pomůže :
http://temperament.wladik.net/

Další odpovědi:

Stříbrný

Lide o mne rikaji, ze jsem flegmatik... Ale mne je to jedno.

Je to naprosto v pohodě.

Diskuze k otázce

Bronzový

da ny

Pro mne - lepší flegmatik neř cholerik ;)
http://poradenskecentrum.cz/…
Podle toho, co píšeš, máš za sebou zřejmě 1. semestr.... je samozřejmé, že musíš mít plný počet kreditů. Chlapci se často "chytnou" učení a vzdělávání až později...