Avatar uživatele
larios22

Je lepší studovat něco, co tě nebaví a nejde ti to, nebo jít do práce, která by tě bavila, nebo rovnou podnikat?

Ahoj, jsem v prváku na vysoké na strojárně, udělal jsem průmyslovku se zaměřením na auta. Na žádné vysoké není první 3 roky do bakaláře zaměření na auta, jenom strojírenství, což mě vůbec nebaví, drtí mě totálně matika a fyzika, hnusí se mi ta škola, chtěl bych dělat práci, co mě baví, s autama, né jako automechanik, ale např. jako vedoucí servisu, mám maturitu z autodiagnostiky, tak třeba dělat diagnostiku aut. Přítelkyni mám v Brně, studuju v Ostravě, mám plán, že se tam přestěhuju jak za ní, tak za prací. Nebo třeba v něčem podnikat, nějak jsem o tom nepřemýšlel, ale taky jedna z možností. Na druhou stranu nechci zklamat otce, který tak ve mě věří, ale přece diplom nezaručuje úspěšný život, ne?? Není lepší tedy dělat něco, co člověka baví, přestěhovat se za přítelkyní, než to, co se mu hnusí, jo, jediná výhoda jsou koleje, je tady prdel, ale co z toho? Díky za názory.

Zajímavá 0 před 2723 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
xxx3

pokud máš kvalifikaci dostatečnou k tomu, co chceš dělat, tak je patrně nesmyslné studovat VŠ s odporem jen kvůli očekávání rodičů. Diplom samozřejmě nezaručuje úspěšný život, ale zase bych si nebyl jist tím, že SŠ vzdělání bude na všechno dostačující. V minulosti se už mockrát stalo, že kvůli technologickému pokroku rázem zmizely různé profese. Když se něco takového stane, tak se pak člověk musí rázem přizpůsobit nové situaci. Další věcí pak je, že narůstající množství absolventů VŠ bude v systému znevýhodňovat ty, kteří VŠ nemají.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Dochy