Avatar uživatele
Pokročilý

Jawa 350?Benzín v motoru.

Dobrý den.Chci se zeptat na problém že nemůžu nastartovat motor.Karburátor když jsem přeplavil tak to na prví jiskru blaflo a hned chcíplo.Na druhé našlápnutí už tekl benzín z výfukového potrubí.Svíčky Mokré.Vyměnil jsem za jiný starší karburátor a problém je stejný.Odpojil jsem karburátor od válce a vyšrouboval svíčky a když našlapuji na prázdno tak z výfukového potrubí kape benzín.Myslím si že je benzín v klikovce.Jak to opravím?Jaký má vliv na motor benzín v klikovce.Za odpovědi předem děkuji.

Odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

podobnou otázku jsi tady už psal,já ti odpověděl,ale zároveň jsem se tě na něco ptal.To je těžký něco řešit když ani neodpovíš


Avatar uživatele
Zlatý

Kde by se tam bral. Teče tam přes karburátor. Jiná cesta není. Máš děravý plovák nebo ti nezavírá jehla. Vycházím z toho, jak píšeš,že je zapalování v pořádku. Také se ještě nastavuje předstih !!! Jak máš velikou trysku v karburátoru ?
Nauč se pořádně princip dvoudobého motoru. Benzinové páry jdou zcela normálně přes klikovku, ale páry, ne benzín .
Zavři přívod benzínu, a párkrát to pusť s kopce benzín se ti z motoru vyfouká.
Potom osuš svíčku a zkus to nastartovat.


Avatar uživatele
Zlatý

Jak píše Mosoj - přeplavuje se ti karburátor. Podívej se jestli ti plave plovák, podívej se jestli nemáš spadlou jehlu či ji posaď na jinou drážku, aby v plovákové komoře byla nižší hladina, podívej se, jestli jehla není ohlá, zda není její sedlo zalepeno špínou apod. Seřiď si předstih - ale to chce zkušeného. Vyšroubuj svíčky, zavři benzin a "vyfoukej" benzin z motoru (startováním).
Benzin v klikovce musí být - respektive jen určité množství ve formě aerosolu, aby si ho potom motor nasál nad píst. Navíc benzin je u dvoutaktů zpravidla s olejem - ten maže ložiska klikovky, čepy a stěny válce, aby se motor nezadřel.
Podívej se po svém okolí po pamětnících 350 aby ti pomohli.


Avatar uživatele
Stříbrný

si to uchlastal...

 

Diskuze k otázce

Avatar uživatele
Pokročilý

mikik

Chci odpovědět ale nevím jak.Snad takto.Zapalování je v pořádku,šlupky to dává pěkný.Jiskra je nádherná.Připadá mě spíš že je problém v karburátoru.Ten benzín se ve válci musí někde brát když je odpojen karburátor.Já si myslím že v klikovce.Ale co stím ?Dík

Avatar uživatele
Zlatý

mojitek

co je to za jawu?Přesný typ a kolik má v TP výkon(kw nebo koní).Takže když dáš prst do fajfky,prošlápneš tak ti to dá ránu-ok?Jestli ok,tak vše nahoře až po fajfku je ok.Tak jdeme níž- svíčka- máš správnou /dobrou nezakarbonovanou svíčku s tepelnou hodnotou a nastavením (myslím 0,7mm)jaká má být na tuhle mašinu?Pokud máš pochybnosti tak kup novou/nové.Jukni na kladívka jestli nejsou zaolejovaná nebo zakarbonovaná,dosedaj celou plochou?Otřít,popř.zabrousit pilníkem,dle stavu dráťeným kartáčem.Nebo kup nové-stojí to pár kč.Máš ok odtrh?Má být přesně 0,35mm-čili 0,3 nesmí projít a 0,4 vsuvně. Předstih má být dle výkonu,ale je to v rozmezí 2,9-3,2 mm.Ono je to jedno kolik-ale hlavně musí být na obou válcích stejný!Odtrh a předstih se dělá nejdřív na pravým válci-to je to horní kladívko.Pak dej vědět.

Avatar uživatele
Pokročilý

mikik

Ahoj díky moc za odpověď a děkuji.Je to Jawa 350-354.Je to po domácku vyrobená rikša takže se nedá roztlačit-hrozba řetěz v rotoru.15 let jsem stím neměl problém akorát jsem když jsem chtěl zastavit musel zavřít benzín protože se to ulilo.Naposledy jsem Stím jel před 4měsíci a asi jsem zapoměl zavřít benzín.Kladívka a kondenzátor jsem dal nové-jiskra dobrá.Ale pořád se mě zdálo že při našlápnutí teče mnoho benzínu z výfukového potrubí.Dnes jsem koupil nový karburátor a napadlo mě odpojit karburátor a bez svíček protočit motor rotorem vrtačkou.Při roztočení bylo znát velké množtví benzínu asi v klikové skříni,protože jsem byl od benzínu špinavej i já.Byla to velká dávka benzínu asi 5 vteřin.Zítra skusím namontovat nový karburátor a uvidím.A díky moc.

Avatar uživatele
Zlatý

mojitek

Pokud máš správně nastavený odtrhy a předstihy,tak ještě jukni na uhlíky pro jistotu.Ten karbík musí být ale přesně na tu 354ku a se správnou hl.tryskou,jukni ještě na štelování volnoběhu.Zkus nastartovat tak že mašinu nakloníš na levou stranu pokud to zvládneš(to se dělá když je to přechlastaný).Nebo zkus sundat filtr a nastartovat.Taky je možný,že příruba ke karbíku je ko a nasává ti falešnej vzduch.Musíš to všechno vyzkoušet a udělat to vylučovací metodou jinak se tomu nedopídíš na kloub. Já jsem spíš přes Čízy,ale měl jsem i panelku a 2 Californiany,tak by to mělo bejt podobný.Ahoj

 

Zajímavé otázky v kategorii Auta a doprava

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Auta a doprava

Zlatý mosoj 626
Stříbrný cukrar 617
Zlatý Drap 574
Zlatý gecco 401
Stříbrný honza19hk 285
Zlatý venkovan 246
Bronzový kapitán 233
Zlatý Hlada 219
Zlatý hanulka11 200
Stříbrný brillant 199

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.