Avatar uživatele
Tw!st

Jaký máte názor na kouření marihuany ?

Nebráním Marihuanu, jen se dlouhá léta zabývám její problematikou, kterou studuji…

Tráva nezabíjí mozkové buňky – narozdíl od alkoholu ( ethanolu ), tento výzkum byl mylný, jistý profesor ho zkoušel na opicích do kterých pouštěl denně THC ekvivalentní vykouření 30 jointů se silnou kolumbijskou trávou, završil to tím, že jim nasadili respirační masky a pustitli do ní dým z THC, problém však je, že do masek pustili jen THC a žádný kyslík, a je známé, že potom co mozek nemá kyslík, umírají bunky… po tomto pokusu, opice zemřeli ( udušením ) a profesor ukazoval to moře mrtvých mozkových bunek… oproti tomu vyšla v roce 2008 studie, která ukazala, že při přiměrené konzumaci ( 5 jointů < týden ) může zvyšovat potencionální IQ… dost mění povahu člověka? o tom nevím, lidé kteří jsou bez marihuany agresivní či nervozni jsou cholerici tak i tak i bezní, pohodový člověk zůstane takovým, mimochodem naopak… marihuana uklidnuje a učí toleranci, copak znas nekoho kdo by prisel domů a zmlátil manželku pod vlivem THC? já nikoliv, možná ji pomiloval… u alkoholu znám opačné případy… a to, že marihuana vede k tvrdým a dalším drogám je už několik let mylný argument… pravdou je, to každý rozumný člověk ví, že se muzes zacit pohybovat ve společnosti lidí, kteří mají k tvrdším drogám přístup, ovšem to ani v nejmenšim neznamená, že je musíš brát… samotná marihuana sama o sobě, nepodněcuje k tomu ' vzít si něco víc ' ! Toto je velice individuální + hodně lidi co znám, co kouří marihuanu jsou odpůrci chcemických drog a úznavají pouze přírodu! což je v dnešní technické době určitě kladem, že lidé tíhnou k přirodě, mají rádi lesy, zvířata atp. – nebo pokud někdo pije alkohol, lze snad tvrdit, že začal na vodě nebo mléku? :)

Určitě neříkám, že je kouření marihuany neškodné, ale je to hodně překroucené, média lžou a opravdu málo kdo skutečně ví – copak je někdo kamenován za to, že si denně dá 0,3 dcl vína? – ne, naopak, je to pryj zdravé… proč by tedy měl být kamenován někdo kdo si dá jednou týdně jointa ?
A úplně nejvíc mě dostane, když někdo, kdo vykouří 30 cigaret denně řekně někomu kdo si dá jednou týdně jointa jakej je feťák a jak si ničí zdraví.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? gagaga před 3628 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
WX

Řekl bych, že tráva je na tom podobně jako alkohol, v malém neškodí/léči, ve velkém škodí a najít hranici není možné. Osobně jsem pro legalizaci, protože kromě kouření se dá využít jako lék a je stupidní, že kvůli zákonům to člověk nemůže legálně užívat. Ale tresty bych dal větší při jízdě pod vlivem.
Ale přijde mi, že ty pochody za legalizaci jsou trochu kontraproduktivní, když tam zrovna chodí takoví jedinci, kteří se trávou zjevně neléčí.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
beer

Ohledně marihuany tu již bylo otázek ažaž, pročti si je !!
http://www.od­povedi.cz/sear­ch?q=kouření%20ma­rihuany

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Dochy

Můj názor je, že úmyslně vdechovat kouř je volovina a je jedno z čeho pochází. Osobně nemusím ani františka. Přesto jsem proti kriminalizaci, zvlášť pokud je povolen alkohol, tabák apod. A hlavně jsem proti kriminalizaci pěstování kytiček.

2 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?mosoj, zzzzz Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
arygnoc

porovnávanie fajčenia tabaku a maruhany je zcestné – videli ste niekoho, kto prejde policajtku preto, že je znikotizovaný?

videli ste niekoho, že by spáchal dopravnú nehodu v dôsledku toho, že je pod vplyvom nikotínu?

videli ste niekedy smejúceho sa idiota od toho, že by vyfajčil tabakovú cigaretu?

vidlei ste niekoho, kto by zdementiel po vyfajčení tabakovej cigarety?

nie, marišku striktne a jednoznačne postaviť mimo zákon.

pokiaľ si niekto myslí, že lieči, tak ma prekvapuje, že na to ešte neprišli farmaceutické firmy a nevyrábaj ú z toho lieky (na predpis).

před 3628 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Dochy

Oni na to přišli a léky vyrábějí. Většinou kosmetického charakteru, ale teď i další. Jeden z problémů farmaceutického průmyslu je, že musí vědět přesně která složka má jaký účinek a v jakém poměru jsou složky v tom přípravku. Nestačí jim vědět, že to funguje. A zrovna v konopí pokud se nepletu jsou řádově desítky potenciálně léčivých látek s často dosud neznámým účinkem. A interakce mezi těmito látkami jsou známé ještě méně.

Někteří tvrdí, že farmaceutické firmy nemaj konopí rády i proto, že informace „to funguje“ se nedá patentovat.

před 3626 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek