Avatar uživatele
Tw!st

Jaký máte názor na kouření marihuany ?

Nebráním Marihuanu, jen se dlouhá léta zabývám její problematikou, kterou studuji…

Tráva nezabíjí mozkové buňky – narozdíl od alkoholu ( ethanolu ), tento výzkum byl mylný, jistý profesor ho zkoušel na opicích do kterých pouštěl denně THC ekvivalentní vykouření 30 jointů se silnou kolumbijskou trávou, završil to tím, že jim nasadili respirační masky a pustitli do ní dým z THC, problém však je, že do masek pustili jen THC a žádný kyslík, a je známé, že potom co mozek nemá kyslík, umírají bunky… po tomto pokusu, opice zemřeli ( udušením ) a profesor ukazoval to moře mrtvých mozkových bunek… oproti tomu vyšla v roce 2008 studie, která ukazala, že při přiměrené konzumaci ( 5 jointů < týden ) může zvyšovat potencionální IQ… dost mění povahu člověka? o tom nevím, lidé kteří jsou bez marihuany agresivní či nervozni jsou cholerici tak i tak i bezní, pohodový člověk zůstane takovým, mimochodem naopak… marihuana uklidnuje a učí toleranci, copak znas nekoho kdo by prisel domů a zmlátil manželku pod vlivem THC? já nikoliv, možná ji pomiloval… u alkoholu znám opačné případy… a to, že marihuana vede k tvrdým a dalším drogám je už několik let mylný argument… pravdou je, to každý rozumný člověk ví, že se muzes zacit pohybovat ve společnosti lidí, kteří mají k tvrdším drogám přístup, ovšem to ani v nejmenšim neznamená, že je musíš brát… samotná marihuana sama o sobě, nepodněcuje k tomu ' vzít si něco víc ' ! Toto je velice individuální + hodně lidi co znám, co kouří marihuanu jsou odpůrci chcemických drog a úznavají pouze přírodu! což je v dnešní technické době určitě kladem, že lidé tíhnou k přirodě, mají rádi lesy, zvířata atp. – nebo pokud někdo pije alkohol, lze snad tvrdit, že začal na vodě nebo mléku? :)