Avatar uživatele
kalunka

Jaký formá videa pro mp4 přehrávač Sencor SFP 5870?

Dobrý den, koupila jsem synovi přehrávač Sencor SFP 5870. Vůbec si nevím rady, v jakém formátu nahrát video a fotky, aby mi hrálo. Pořád se mi ukazuje hláška Chyba formátu. Jsem úplný laik, tak nevím. Video má být v souboru AMV. To jsem podle rad nějak převedla, ale nic. Asi je ještě potřeba nějaké specifické rozlišení, ale to je na mě už moc. Díky za rady.
Doplňuji:
Mám nějaký film a potřebuju ho do toho přehrávače dostat, aby mu tam hrát a fakt nevím, jak na to. Příručce je napsáno, že podporuje soubory AMV. Vždyť já ani nevím co to pořádně je ☹

Zajímavá 0 před 3503 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
icurusL

No pokud je to mp4 přehrávač, tak .mp4 ne?
Doplňuji:
No na internetu píšou, že to podporuje tyto formáty: MP3, WMA, WNV, ASF a údajně i ten tvůj AMV.
Prostě ten film co máš v počítači zkopíruj do přehrávače pomocí USB kabelu, který si k tomu možná dostala.
Pokud nemáš ten film v podporovaném formátu, na internetu je mnoho konverterů, stačí zadat co chceš: AVI to MP4, AVI to MP3 atd. Jinak pokud chceš aplikaci do počítače (kterou už asi máš) tak tady: http://www.slu­necnice.cz/sw/avs-video-converter/

Upravil/a: icurusL

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
cochee

Podle příručky má přístroj 160×128 pixelů (obrazových bodů), tak možná musí být při konverzi videa nastaveno tohle rozlišení. AMV je skutečně podle návodu jediné podporované video, byť je uváděn i formát WMV, což je také video, tak z něj to umí asi jen přehrávat zvuk. Chce to vyzkoušet asi i více převodníků do AMV, nejen ten přiložený na CD.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek