Avatar uživatele
1vlasta1

Jakou zrcadlovku když kompakt už mám?

Dobrý den jsem takový začátečník a Toužim po zrcadlovce. Poradce mi prosim jakou mela by sloužit k zachyceni přírody staveb ale v podstatě aby byla jak staks univerzalni

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? gecco před 3230 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Lamalam

Canon EOS100D nebo Nikon D3300. Přečti si články ve zdroji.

Zdroj: http://www.fo­toguru.cz/rubri­ka/digitalni-fotoaparaty/

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
odik

Zrcadlovka se na rozdíl od kompaktu už nekupuje univerzální. Tam už si nakoupíš podle toho, co potřebuješ fotit. Respektive tělo zrcadlovky ještě je univerzální, ale to nejdůležitější a nejdražší jsou objektivy a ty už nejsou univerzální.

Nedal jsi cenu a nic o tom nevíš. Tak ti poradím jediné, v dnešní době než si koupit levnou zrcadlovky s obyčejným setovým objektivem, to si za ty peníze kup nový lepší kompakt s manuálním režimem a případně i výměnnými objektivy.
Doplňuji:
Z diskuse tady se ukázalo, že vlastně nevíte co chcete. Pokud ale chcete nový lepší foťák, tak doporučuji Canon G16, Nikon P7800 apod. Pokud nutně potřebujete kroutit objektivem a ručně ostřit, pak různé alternativy s výměnnými objektivy, ale věřte, že 99% času stejně budete mít přepnuto na automatiku.

Upravil/a: odik

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Agneta

Ten Nikon P7100, který doporučuje Mosoj, se dá už levně koupit za 5000,– a nebyla by to pro tebe špatná volba. Já doporučuji Pentax K – S1, ten se ale ještě tak lacino koupit nedá, ale ten má např. i zabudované čištění čipu ultrazvukem atd., prostě čím víc zaplatíš, tím víc můžeš očekávat:D

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Emefej