Jakou písničku začít hrát na kytaru, pokud jsem začátečník?

Jsem úplný začátečník ve hře na kytaru, pár akordů už znám. Poradíte mi prosím nějakou jednoduchou písničku, kterou bych se mohla učit hrát? :)

Odpovědi:

Bronzový

Někdo hraje dvacet let a pořád hraje jako začátečník, někdo umí za dva dny zahrát 50 skladeb. Například píseň Ach není tu není je na C a G7, Dajána je na C, Ami, F a G. Skladbu můžeš vybrnkávat a pak vlastně nemusíš znát akordy, ale vědět, kterou strunu na kterém pražci stisknout. Pokud znáš Ami a G, můžeš si zahrát známou píseň od Uriaah Heep - Lady in Black. Kdyže tě baví folk, country - najdi si Nedvěda, Wabi Daněk a jiné. Když rock, beat - zkus Beatles, Olympic. Navíc dneska můžeš na youtube slyšet danou skladbu i v provedení.

a jaké akordy znáš?

na supermusic si najdi co si chceš zahrát. jsou tam akordy, taby a texty snad všech písniček a všech kapel, zpěváků. k tomu videa z youtube. na youtube je toho mraky. zadáš do vyhledávání název písničky + guitar cover

Zlatý

Moje první byla Dajána, druhá Náhrobní kámen a třetí Já budu chodit po špičkách. Ty zvládne i úplný začátečník.

Stříbrný

Pec nám spadla, Skákal pes přes oves, Halí belí koně v zelí, Na břehu Blanice, čs. lidový folklor je bohatý...

Bronzový

ideální je hrát takovou, která má málo akordů (tj. 3 - 4) a pak také záleží, o jaké akordy se jedná. Nejsnadnější je Emi, poměrně dobře hratelné jsou pak E, C, A, Ami, D, G, možná ještě něco, pro začátečníka jsou nevhodné barré hmaty - typicky F. Osobně bych doporučil Dylanovu Knocking on heavens door. Střídá se tam trojice D, A, Emi a D, A, G

Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Zajímavé otázky v kategorii Hudba, film a TV

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Hudba, film a TV

Zlatý iceT 777
Zlatý briketka10 583
Zlatý annas 576
Zlatý quentos 506
Zlatý marci1 428
Zlatý Drap 402
Zlatý bolak 345
Zlatý led 332
Zlatý hanulka11 271
Zlatý mosoj 216