Avatar uživatele
Elile

Jakou brigádu?

V 15 letech? Někde už berou od 15.. :)

Doplňuji:
PRO ALESH: No to bych dělala klidně, roznášela letáky, ale nevím o žádných firmách, ani na žádných webovkách sem nenašla nabídku, o tom, že by měli zájem o roznášení letáku. Nebo stačí jen jít nevim třeba do kauflandu a tam se zeptat jestli jim nemám roznášet letáky?

Upravil/a: Elile

Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? honza19hk, Alesh, redy před 4359 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
redy

Teď mi přišel mail(na čtení reklam).
ZUmail.cz
Můžeš to skusit,já o to zájem nemám.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Alesh

Když jsem byl student, což není zas tak úplně dávno, tak nejlepší zkušenosti jsem měl s brigádami typu roznos letáků (ne rozdávání na ulici, ale roznos po schránkách). Podobné záležitosti fungují třeba i u některých supermarketů, kdy dáváš nějaké reklamy za stěrače na přilehlém parkovišti apod.
Nevím, jestli v 15 letech, ale jinak luxusní brigáda je doučování. Bral jsem 200 Kč/hod. Za dvě hodiny slušně vyděláno. 😉
Jinak nějaký supermarket na rozbalování zboží do regálů tě, myslím, vezme i v těch 15. Chce se optat, nejlépe osobně, projevit aktivně zájem.
Obecně to chce trochu v okolí zmapovat, co tam tak lidi dělají za brigády a pak jít za tím, nenechat se odradit.
Doplňuji:
Ber to tak, že pokud nějakou nabídku dají někde na net, pak to je buďto pozice, na kterou jim furt chybí lidi a nebo to bude hned rozebrané. Čili dost pochybyju, že prolézáním netu něco najdeš. Musíš se chopit iniciativy, obejít, obeslat maily, obtelefonovat potenciální zaměstnavatele. Ideální varianta asi bude obejít je, neboť vždy lépe působí osobní kontakt, zvlášť pokud jsi sympatická slečna. 🙂 Přijď tam s tím, že se chceš zeptat, jestli nenabízejí nějakou brigádu. Neříkal bych konkrétně, že chci dělat zrovna to či ono. Na kasu tě jistě neposadí, pokud ti něco dají bude to nějaký šolich za pár korun, ale nějak člověk začít musí. Počítej ale s tím, že dost často tě odmítnout, v takovém případě se nesmíš nechat odradit a zeptej se, jestli jim tam teda nemůžeš aspoň nechat na sebe kontakt, kdyby se třeba nějaká ta práce u nich objevila. Třeba se za nějaký ten týden či měsíc pak ozvou. Taky bych se zkusil poptat po známých, jestli o něčem neví. Skoro každý má nějakého toho známého živnostníka a lecjakému oboru se momentálně blíží sezóna, čili nějaké pomocné práce by se měly dát sehnat, třeba alespoň na to léto. Hlavně bojuj, bojuj, bojuj a nevzdávej se. Je to o tom, že si desetkrát, dvacetkrát nabiješ a jednou možná uspěješ a to se furt opakuje. Vždycky ale hledej cesty, jak to jde a ne jak to nejde, jinak dopadneš nedobře. 😉

Upravil/a: Alesh

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
david22

Pro 15leté jsou nejlepší klasické brigády rozbalování zboží v supermarketech, práce ve skladišti a podobně. To platí, pokud jsi z většího města, jinak nic neseženeš.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
honza19hk

to budeš shánět blbě,jediný budou asi ty letáky.Většina zaměstnavatelů bere až od 18 let. jinak na ty letáky se můžeš zeptat třeba svých kamarádů, třeba ti něco poradí.Popř si odlap někoho kdo u vás roznáší a ať ti dá kontakt na firmu pro kterou dělá.A tam se zeptej.

jinak já tohle nikdy neřešil,já už od 13 let dělám demolice .Takže já s tímhle zkušenosti nemám.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek