Avatar uživatele
Elile

Jakou brigádu?

V 15 letech? Někde už berou od 15.. :)

Doplňuji:
PRO ALESH: No to bych dělala klidně, roznášela letáky, ale nevím o žádných firmách, ani na žádných webovkách sem nenašla nabídku, o tom, že by měli zájem o roznášení letáku. Nebo stačí jen jít nevim třeba do kauflandu a tam se zeptat jestli jim nemám roznášet letáky?

Upravil/a: Elile

Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? honza19hk, Alesh, redy před 4359 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
redy

Teď mi přišel mail(na čtení reklam).
ZUmail.cz
Můžeš to skusit,já o to zájem nemám.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Alesh

Když jsem byl student, což není zas tak úplně dávno, tak nejlepší zkušenosti jsem měl s brigádami typu roznos letáků (ne rozdávání na ulici, ale roznos po schránkách). Podobné záležitosti fungují třeba i u některých supermarketů, kdy dáváš nějaké reklamy za stěrače na přilehlém parkovišti apod.
Nevím, jestli v 15 letech, ale jinak luxusní brigáda je doučování. Bral jsem 200 Kč/hod. Za dvě hodiny slušně vyděláno. 😉
Jinak nějaký supermarket na rozbalování zboží do regálů tě, myslím, vezme i v těch 15. Chce se optat, nejlépe osobně, projevit aktivně zájem.
Obecně to chce trochu v okolí zmapovat, co tam tak lidi dělají za brigády a pak jít za tím, nenechat se odradit.
Doplňuji: