Avatar uživatele
kazisvět

Jakou aplikaci na svém mobilním telefonu považujete za nejužitečnější a proč?

Otázka spíše pro majitele chytrých mobilních telefonů.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? blesk26, franku, suaeda před 4332 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Drap

Nemám chytrý telefon a ani o něm nepřemýšlím. Potřebuji telefon jen proto abych se dovolal, a taky proto, aby mohl někdo zavolat mě.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
anonym

Když pominu mojí nejpoužívanější aplikaci na svém milovaném Galaxy Note – prohlížeč Opera Mobile, (ze kterého zrovna píšu), tak za nejdůležitější aplikaci považuji Goldendict. Je to aplikace, ve které můžu mít několik slovníků (databází) najednou. Studuju angličtinu, takže téhle aplikace si vážim hodně. (Mam v ní plnohodnotné verze výkladových slovníků Cambridge s audio výslovností, Oxford, Thesaurus, GNU CZ-ENG atd atd). Jinak za hodně užitečné považuji také Google Reader, Google Maps, Gmail, Pocket, ČSFD, Quickpic, MX Player, Mort Player atd atd atd.
Note je prostě můj kapesní průvodce, počítač, navigátor … všestranný pomocník.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
suaeda

Telefon „chytřejší“ mám zatím několik dnů a pomalu se s ním seznamuji. Technik IT, mi do něj zkusmo nabouchal spousty programů a her. Ale zatím co jsem u něj opravdu využil je GPS navigace (mapy a gecaching), slovník AJ, internet včetně RSS čtečky, online počasí, a ještě několik drobností. Vychytávka, která mě nejvíc dostala, je možnost namluvení slova či fráze a automaticky přepsaný text se ihned hledá ve vyhledávači, nebo ve slovníku případně se rovnou píše SMS, podle toho jaký program je spuštěn.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
blesk26

Napsal bych, že mapy, ale od té doby, co WebOS vyměnilo google mapy za bing, tak jsou absolutně nepoužitelné :(