Avatar uživatele
9 řemesel

Jaké povolání je nejlepší, podruhé, aneb

je tu ještě někdo , kdo má onu mylnou představu, že učitelé se 2 měsíce poflakují?Zn.: UČITELÉ , BRAŇTE SE !!!!
Doplňuji:
Pokud se někdo cítí být napaden, omlouvám se,tak to NEBYLO myšleno.Spíš jsem chtěl debatu o učitelích a prázdninách,roz­hodně NE napadat původní otázku.Miroslave , nejsem a ani jsem nebyl učitelem , ale mám 4 v širší rodině.ani oni se ale necítí být otravováni dětmi, naopak.PROTO VÍM, ŽE: část dovolené jsou i tábory a pod.,kurzy na které není jindy čas, a řada dalších aktivit.
Sem byl směřováno , ne polemika o správnosti odpovědi.I když si myslím, že na její určení nemáme patent nikdo , vždy jde jen o náš osobní názor.A v demo­kratické společnosti JE MOŽNO o něm diskutovat.Teč­ka,puntík.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? kropitko, annas, Jahoda před 5025 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
kropitko

Já jsem také žila zřejmě v mylné představě,že učitelé pracují nějaký ten týden po ukončení školy a pak zase pár týdnů(dnů) před zahájením školního roku. Také jsem byla překvapená,že se nikdo z učitelů neozval(tak to tak asi bude,že si užívají dva měsíce prázdnin).

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
annas

Učitelé mají 8 týdnů dovolenou. Po dobu své dovolené si mohou dělat cokoliv.
Prázdniny jsou delší, takže v posledním týdnu nastupuji do školy a připravují si plány a ostatní materiály pro výuku.
Doplňuji:
Bubco, to by Vám učitelé dali, kdybyste je zval do práce 14 dnů před koncem prázdnin! Zpravidla je to týden, záleží také na tom, na které dny připadné 5. a 6. červenec.
Nevím, jak v menší škole, ale na střední škole hlídá řemeslníky školník, administrativní pracovnice, případně učitel, pokud si výjimečně čerpal dovolenou v jiném termínu.

Upravil/a: annas

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
1popelka1