Avatar uživatele
Zlatý

Jaké následky může mít časté pojídání kofeinových tablet?

Neptám se na sebe, ale pouze pro zajímavost :)

Předem děkuji.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Přesně, tablety časem ztratí účinnost a dotyčnej je pak do sebe musí cpát, aby vůbec byl schopný fungovat, ne aby odváděl větší výkon.
Plus riziko předávkování kofeinem, když se to neodhadne - bušení srdce, kolísání tlaku, průjem. Plus individuální účinky - já se už z přemíry kofeinu párkrát regulérně sjela - mám záchvaty smíchu a jsem schopná zírat půl hodiny do holé zdi a smát se jí, jak mi přijde horzně zajímavá a vtipná. A kamarád budoucí doktor mi to potvrdil, na někoho prý kofein má i tyhle účinky. Takže pozor, pak se blbě vysvětluje, že jste si nešlehli ani nechlastali, jen měli hodně kafe nebo tabletek ;o)

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Řídká stolice.


Avatar uživatele
Zlatý

Nespavost a třeba i kazivost zubů. pokud jsou s cukrem.


Avatar uživatele
Zlatý

Myslím,že pak už je to závislost . Už nemají ani účinek jaký by měly mít- pokud si tělo na ně zvykne.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1605
Zlatý mosoj 1494
Zlatý marci1 1277
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý annas 990
Zlatý gecco 737
Zlatý briketka10 714
Zlatý quentos 713
Zlatý iceT 565
Zlatý arygnoc 499

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.