Avatar uživatele
Bronzový

Jaké máte zkušenosti s reklamací nábytku z kiky, když skrytá vada je způsobená zřejmě nekvalitním zpracováním?

Stačí donést poškozený díl nebo požadují celý nábytek?
Doplňuji:
Tak reklamace úspěšně vyřízena - stačí tedy donést poškozený díl a trvat na reklamaci: buď okamžitě dodají nepoškozený díl ze skladu, nebo jej objednají.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Kika - měli jsme špatné kování na jednom z šesti dílů sedačky. Nechtělo se nám stěhovat celou sedačku nebo čekat 3 týdny na to, až technik přijede k nám. Sedačka nešla smontovat...
Manžel tam vyrazil a ten špatný díl si za asistence vedoucí prodejny a technika (který neměl ani šroubovák) sám vymontoval z jejich vystaveného kusu - a oni si to pak vyreklamovali u výrobce sami. A měli jsme smontováno ještě ten večer.
Chce to nedat se a trvat na svém požadavku!

 

Otázka nemá žádné další odpovědi.

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Bydlení a zahrada

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Bydlení a zahrada

Zlatý Drap 927
Zlatý mosoj 861
Zlatý hanulka11 500
Zlatý gecco 416
Stříbrný cukrar 296
Stříbrný elektrikář 247
Zlatý venkovan 237
Stříbrný honza19hk 235
Zlatý Hlada 234
Zlatý annas 224

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.