Pokročilý

Jaké jste měli známky z tělocviku?

Na jakých známkách jste se udržovali? Bylo vám to hodně fuk jakou z tělocviku dostanete?
Doplňuji:
Já jsem v Tercii a učitelka mě nesnáší, jednou jsem jí tam udělala scénu kvůli stojce (já nechtěla, aby mě chytali) :D. Je mi docela dost jedno co z toho dostanu letos :P
v sekundě jsem na vízo dostala 2

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Hlasujte v anketě

Jedničky 60% Dvojky 20% Trojky 20% Čtyřky 0% Pětky 0%

Nejlepší odpověď

Zlatý

Jedničky

Doplňuji:
vždycky

Další odpovědi:

Zlatý

Jedničky

Bronzový

Trojky

kotoul vpred-za pět.kotoul vzad-5. šplh po tyči-5. skok přes kozu-5. plavání-5. míčové hry-1.běh-5.nechápu,jak jsem mohla vyslednou dostat za tři.

Bronzový

Trojky

Doplňuji:
Neřešil jsem to. Ať si nějaké normované tabulky pro běh, skok atd strčí za klobouk.

Jedničky

Dostat jinou známku právě z tělocviku, to bych považovala za vlastní selhání. Ale jsem z jiné generace. My jsme s učiteli moc nediskutovali a nedělali scény.
Ono to tvoje trucování při poskytování záchrany byla také pěkná hloupost. Kdyby se ti něco stalo, tak by asi tví rodiče byli na to tata ve škole a pro učitelku by nenašli ani jedno slovo obhajoby. Ono paní učitelka bude zřejmě spíše než ty vědět, co při své práci nesmí zanedbat. Tak co abys její postoj přehodnotila, začala kantory respektovat a třeba se i omluvila, že sis neuvědomila, že bez záchrany cvičit některé cviky nesmíš? Možná by se ukázalo, že učitelka není až tak zlá ženská, jak si myslíš.
Ostatně - tomu Tvému postoji, jak je ti to fuk, se nedá věřit. Kdyby ti to jedno bylo, tak jsi nás téhle otázky ušetřila.
Koukej s tím něco udělat. Je zbytečné si z učitelů dělat nepřátele. Věř tomu, že v dospělém životě se ti bude nejednou hodit umět ustoupit. A obzvlášť to udělej u člověka, který dbá o tvou bezpečnost a má za tebe odpovědnost.

Dvojky

Doplňuji:
vždy za dva na tělocvik jsem prostě levá a nebaví mě protože mi nejde

Jedničky

Pokročilý

Jedničky