Avatar uživatele
Lucimia

Jaké jsou vaše měsíční výdaje peněz?

Za bydlení, inkaso, jídlo, dopravu, oblečení a kosmetiku, jiné věci…? Kolik Vám zbyde měsíčně peněz z Vašeho platu?
Moc prosím o rozepsání za kolik co dáte, jsem zvědavá na odlišnost jednotlivých částek u různých lidí.

Doplňuji:
Člověku, jsou lidé, co kosmetiku používají. A myslím tím i drogerii, sprchové gely, mýdla, čistící prostředky. Tak se omlouvám, pokud jste to nepochopil. Jinak já kosmetiku používám (Myslím, že žena by se měla malovat).
Já zatím nemám stálý příjem, studuji, tak by mě jen zajímalo, kolik se tak za vše dá.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? ReHu, DusanOrlik před 5092 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
člověk

TO VÁS LITUJI,KOSMETIKA JE DRAHÁ,NAJDĚTE SI PARTNERA,KTERÉMU SE LÍBÍ PŘÍRODA A NE MALÍŘSKÉ UMĚNÍ A UVIDÍTE KOLIK UŠETŘÍTE I ČASU
Doplňuji:
omlouvám se pochopil jsem,že ještě nejste žena,a tak se zeptejte maminky,jak to dělala,aby jste mohla studovat,všichni žít,a ještě utrácet jako automalířka amaterka

Upravil/a: člověk

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
oskar

Ja osobně mam rad,když je žena pěkně upravena a namalovana,ale ne přehnaně.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
iwetax

Bydlení-3700kč a elektrika: 1000kč, internet-830kč , úrazové poj – 500kč, důchodové-300kč a stavební spoření-300, TVpop-180kč platím já. A přítel platí: Sunar- 1200kč, pleny-400kč, drogerie-300kč oblečení-0kč , potřeby pro psa- 800kč, zbytek jídlo (2000kč)

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
ReHu

Souhlasím s Oskarem.
A člověk + quentos asi netuší rozdíl mezi dívkou či ženou, která je nalíčená, což ani nemusí být na pohled vidět, a ženou namalovanou.