Avatar uživatele
pusinka50

Jaké jsou účinné přípravky na atopický ekzém? Na mou otázku mě navedla adelickaa svou otázkou na lupénku.

Můj syn trpí atopickým ekzémem od mládí. Již 15 let má obsypané dlaně červenými pupínky, často i předloktí, někdy víc, někdy míň. Stále se maže kortikoidní mastí Belosalic od kožařky, ale kortikoidy nejsou dobré stále mnoho let vtírat a tenčí se po nich kůže.Ani mu to nepomáhá. Stále se musí mazat z pocitu sucha. Maže se měsíčkovou mastí, ale to je málo.
Pracuje jako mechanik a opravuje stroje, což to pochopitelně ještě zhoršuje. Navíc po příchodu domů myje nádobí po vaření. Všechny tyto chemikálie jeho stav jen zhoršují.

Nemáte s tím někdo zkušenost? Budu vděčná i za pozdější rady, když s tímto problémem někdo přijdete do styku a napíšete mi jakékoliv nápady do vnitřní pošty. Děkuji:-)

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 7Pro koho je otázka zajímavá? annas, mojitek, johana 56, hanny 2, redy, briketka10, gecco před 3225 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
hanny 2

pusinko – moje dcera to jako malá měla,ale pak to nějak zmizelo,asi v pubertě.

Atopický ekzém (atopická dermatitida) je silně svědivé, obvykle dlouhotrvající zánětlivé kožní onemocnění. Většina lékařů stojí za tím, že atopický ekzém je neléčitelný a snaží se zmírnit jen jeho příznaky. Ale co příčina? Těch mívá atopický ekzém často hned několik a při léčbě ekzému je třeba zaměřit se na všechny. Pomoci nám může očista střev, jater, ledvin, zelené potraviny (chlorella, ječmen), odkyselení organismu, změna stravovacích návyků a dostatek vitamínů a minerálů.
http://www.proz­dravi.cz/atopic­ky-ekzem/

http://www.ce­lostnimedicina­.cz/suzuje-vas-atopicky-ekzem-mame-pro-vas-novy-zpusob-reseni.htm

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
annas

Stejně jako lupénka se dá atopický exém léčit bylinkovými extrakty od fy Diochi.

Moje známá si atopický exém vyléčila přípravkem Vista Clear a krémem Detoxinem.