Avatar uživatele
pusinka50

Jaké jsou účinné přípravky na atopický ekzém? Na mou otázku mě navedla adelickaa svou otázkou na lupénku.

Můj syn trpí atopickým ekzémem od mládí. Již 15 let má obsypané dlaně červenými pupínky, často i předloktí, někdy víc, někdy míň. Stále se maže kortikoidní mastí Belosalic od kožařky, ale kortikoidy nejsou dobré stále mnoho let vtírat a tenčí se po nich kůže.Ani mu to nepomáhá. Stále se musí mazat z pocitu sucha. Maže se měsíčkovou mastí, ale to je málo.
Pracuje jako mechanik a opravuje stroje, což to pochopitelně ještě zhoršuje. Navíc po příchodu domů myje nádobí po vaření. Všechny tyto chemikálie jeho stav jen zhoršují.

Nemáte s tím někdo zkušenost? Budu vděčná i za pozdější rady, když s tímto problémem někdo přijdete do styku a napíšete mi jakékoliv nápady do vnitřní pošty. Děkuji:-)

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 7Pro koho je otázka zajímavá? annas, mojitek, johana 56, hanny 2, redy, briketka10, gecco před 3225 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
hanny 2

pusinko – moje dcera to jako malá měla,ale pak to nějak zmizelo,asi v pubertě.

Atopický ekzém (atopická dermatitida) je silně svědivé, obvykle dlouhotrvající zánětlivé kožní onemocnění. Většina lékařů stojí za tím, že atopický ekzém je neléčitelný a snaží se zmírnit jen jeho příznaky. Ale co příčina? Těch mívá atopický ekzém často hned několik a při léčbě ekzému je třeba zaměřit se na všechny. Pomoci nám může očista střev, jater, ledvin, zelené potraviny (chlorella, ječmen), odkyselení organismu, změna stravovacích návyků a dostatek vitamínů a minerálů.
http://www.proz­dravi.cz/atopic­ky-ekzem/

http://www.ce­lostnimedicina­.cz/suzuje-vas-atopicky-ekzem-mame-pro-vas-novy-zpusob-reseni.htm

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
annas

Stejně jako lupénka se dá atopický exém léčit bylinkovými extrakty od fy Diochi.

Moje známá si atopický exém vyléčila přípravkem Vista Clear a krémem Detoxinem.

Jen konstatuji, protože se zde „alternativní medicína“ nebere.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
gecco

Má jej synovec, takže zprostředkovaně…

  1. úprava diety – např. nesmí laktozu, ořechy, kakao…
  2. vyvarovat se dalšímu podráždění (chemie…)
  3. suchou kůži si maže vepřovým sádlem

Bohužel – při atace mu pomohou je kortikosteroidy…

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
mosoj

Kortikoid to není, ale třeba alespoň pomůže snížit četnost jeho používání.
Mně pomáhá a reference na atopický ekzém jsou výborné. Najdeš na internetu.

http://proble­maticka-plet.heureka.cz/bi­oderma-atoderm-po-zinc-krem-100-ml/specifikace/#sec­tion

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
zjentek

ať zkusí Janův ojel

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
arygnoc

pomerne nešťastná voľba – na tak vážne ochorenia hľadať návody na internete.
s najväčšou pravdepodobnosťou pri aplikácii rád napáchate viac škody ako osohu.

;-Q

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
RyuzakiKate

Mojí kamarádce na tohle zabíral vždycky jen a pouze kokosový olej – samozřejmě panenský lisovaný za studena v bio kvalitě. Teď jsem koupila 200 g za necelou stovku.

1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?briketka10 Nahlásit

Avatar uživatele
Dochy

Pár postřehů:
Obvykle mívá vliv strava. Mně ekzém pravděpodobně horší např. skořice (alespoň jsem měl dost problémy, kdyzž jsem mlsal ciny minies nebo jak se to jmenuje – skořicové polštářky. Chuť skvělá, ale následky nic moc… Ale já toho sežral hafo.

Zkoušel jsem nějaké konopné masti – trochu pomohli. Pokud je ekzém klidnější, pak mi na promazávání pomáhá ambiderman (pomáhají i jiné masti, mně ale ambiderman připadá, že má z toho co jsem zkusil nejlepší poměr mezi … sorry, laicky… mastností a vlhkostí)

Mytí nádobí: až na vyjímky nepoužívám jar ani žádný jiný sajrajt. Teplá voda a hadr mi stačí na to, abych měl lepší kvalitu než jiní s jarem.

Práce: chápu, to může být problém. Víc než oleje mohou dráždit příp. ředidla, další chemie, časté mytí mýdlem a podobnými přípravky.

Arygnoc: Mýlíš se. Zrovna atopický ekzem je onemocnění u kterého ani lékaři nemají jednoznačně spolehlivé postupy. Při akutním problému ti napíší kortikoidy, příp. směs kortikoidů a antibiotik pokud se do toho dostane infekce. A to je asi to jediné čím ti mohou pomoci víc než zkušenosti ostatních. Ale pro běžný život nám nezbývá než z dostupných přípravků hledat to co bude pomáhat právě nám. A v mnoha případech se dokážeme s ekzémem vypořádat hned s prvními příznaky a bez lékaře, kortikoidů a antibiotik se obejdem.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Pajka.111

Super, díky za radu. Koukala jsem na to. Co ta měsíční kúra? Co je to zač? Máš zkušenosti?

před 1724 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
SuzanKa

Dobrý den, my jsme doa atopici všichni, krom manžela. No, takže neustále hledám vhodné přípravky a produkty, které by nám ulevily. Na netu jsem našla velmi dobře hodnocený balíček od Protopanu. Náhodou někdo zkušenosti prosím?

před 1782 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Sonka Pop

Ahojky, nevěš hlavu… Tohle já znám. Doma to máme stejně. Já atopik, obě dcery taky. Jinak jako sehnat cokoli kvalitního je šílený. Teď ale zkoušíme tu měsíční kúru od Protopanu a zatím se nám jeví hodně dobře. myslím, že ji s klidným svědomím můžu doporučit.

před 1753 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek