Avatar uživatele
Pokročilý

jaké jsou následky předávkování práškama na spaní nebo jejich míchání s alkoholem ?

kdyz si jich vezmu vic nez 4 tak je to pry hodne silne..ale co se stane ?..za jak dlouho prumerne zapusobi?..sem pred spankem otupely?..a kdyz je smicham s vetsim mnozstvim alkoholu co se stane ?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Léky a alkohol nepatří k sobě.
Ale to snad víte.
Pokud vás zajímá co se stane, tak na vlastní nebezpečí to vyskoušejte. :((((
Otázkou zůstává, zda vám to k něčemu bude ,když se už neprobudíte.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Určitě záleží na druhu a množství účinné látky v tabletách, stejně tak jako množství alkoholu.
Obojí může způsobit otravu, dokonce až s následnou smrtí při neposkytnutí včasné pomoci.
Doplňuji:
Také ale záleží mj. na kondici a vnímavosti organismu jedince.


Avatar uživatele
Bronzový

Alkohol sedativní účinek léků zesílí, a ty tě potom uspěj tak důkladně, že už se neprobudíš.
http://www.alkoholik.cz/…


Avatar uživatele
Bronzový

kdyz to smichas s alkoholem a mas tech prasku vic tak je vetsinou nasledkem smrt


Avatar uživatele
Pokročilý

"zkus a uvidiš,teta už neuvidiš."
Doplňuji:
teda"*

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Věda

Zlatý annas 2736
Zlatý quentos 1320
Zlatý mosoj 1305
Zlatý Drap 964
Zlatý hanulka11 627
Zlatý led 604
Zlatý gecco 589
Zlatý marci1 538
Zlatý arygnoc 507
Zlatý Lamalam 487

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.