Avatar uživatele
Ondrej01

Jaká vysoká škola se hodí pro PC maniaka se znalostí angličtiny?

Zdravím, sháním vysokou školu. Studuji obor automatizace na průmyslové škole a vím, že tímto směrem dál nechci. Vždy jsem měl blízko k počítačům a tak i vysokou školu sháním přes PC (:D). Od malička jsem na počítačích jako magor, když je potřeba jakákoliv softwarová pomoc, přátelé vždy vyhledávají mě (někdy i hardwarovou). Moje znalost angličtiny je na nadprůměrné úrovni a nikdy jsem z ní neměl ani dvojku. Tam to ale končí, na většinu manuální práce jsem úplnej blbec, jsem neschopnej se učit, avšak když je potřeba, zaberu… a jsem úplně marný naučit se něco, co mě nebaví. Na VŠ jsem ale ochotný zabrat 1000× víc. Celý život spoléhám na svoje logické myšlení a zatím mi to vychází. Programování kolem mě jen prošlo a ani nevím, jestli by mě bavilo. Uvažoval jsem třeba o povolání správce sítě, ale nevím nevím. Jakou byste mi doporučili vysokou školu? Jaký obor? Děkuji moc.

Zajímavá 0 před 2688 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
klumprt

Tak třeba Fakulta informatiky Masarykovy univerzity v Brně.

Jinak je poněkud zarážející, že počítačový maniak hledá vhodnou školu zrovna tady.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
anonym

Vykašli se na VŠ, ta ti nic do života nedá.

Živ se sám podle toho, co umíš. Neřiď se podle ostatních, řiď se sám sebou. Musíš vědět, co umíš, a do toho investovat, k tomu žádnou školu nepotřebuješ.

Jinak jestli umíš anglicky tak, jak říkáš, hned se odstěhuj, uděláš nejlíp.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
freek_zr

Příspěvek smazán administrátorem.

před 2688 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Ondrej01

ehm… tahle stránka se jmenuje odpovedi.cz, hledám odpověď na svoji otázku a to je pouze doporučení vysoké školy, vzhledem k tomu že nevím která vysoká škola se hodí k tomu, co mě baví. nevím, jak jste přišel na to, že pláču jak podělaný mimino když jsem se jen slušně zeptal? nikde jsem nenapsal že nevím co se svým životem, jen jsem chtěl nasměrovat na správnou školu a chtěl pomoc s jejím výběrem. To, že mi tu někdo napíše nějakou školu stejně neznamená že na ni nutně půjdu, jen si o ní zjistím info a pouvažuji.

před 2687 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
anonym

Hmm, celkem souhlasím. Každý by měl sám vědět, co sakra se svým životem chce dělat, a co je pro něj dobré, ne se ovlivňovat ostatními.

před 2688 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek