Avatar uživatele
Pokročilý

Jak zhubnout(ztenšit)osvalen nohy??

Je mi 13 let. Už jsem se tu na něco podobného ptala ale,brali jsme ve zdravotní výchově, že když člověk chce hubnout, tak musí běhat min. 20 minut aby to tělo začalo spalovat tuky.Chtěla bych se zeptat jestli to platí jen pro silnější a nebo třeba i pro mě.Běhám atletiku a tak mám na nohách svaly.Také mám těžké kosti a nohy mám větší ale mám na nich svaly. Pomohlo by to běhání těch 20 minut i mě na ztenšení noh? A nebo se mi tam už budou jen rýsovat svaly? Co by jste ještě volili? tvarování svalů nebo ztenšování noh.? Děkuji
Doplňuji:
* osvalené.. možná tam mám hodně chyb ale vždycky když píšu něco rychle a dlouhého, tak dělám chyby. takže nepiště že bych se měla zaměřit na čj a pod. já se ptám na něco jiného než na čj. díky :))

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele

Holka neblbni! Ve tvém věku se ti postava teprve formuje, tak nehroť věci, které se třeba za rok budou jevit úplně jinak! Vyčkej alespoň do 15-16-ti let a potom se snaž o nějakou nápravu.
Jinak běháním svaly na nohou akorád posílíš, takže pokud tam máš svalovou hmotu a ne tuk (což při tvé sportovní aktivitě asi nehrozí), moc si nepomůžeš. Ale jak jsem řekl, počkej!!!

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Vidím to celkem na hezký výlet do Jižní Ameriky a koupel v řece s piraňami. Či jak se ty rybí dietoložky jmenují a píší.
Ale než vyrazíš, tak bych zvážil fakt, že je ti 13, že se ti tělo bude ještě tvarovat a tím, že sportuješ by za pár let mělo mít ty tvary které muže donutí i pohnout hlavou aby se ohlédli za sličnou dívkou.
Že máš silnější nohy - to je dáno tím sportem. A řekl bych, že to nejsou pilíře kamenného mostu, ale vytrénované. A tak předpokládám, že s ohledem na věk se to s s ostatním tělem srovná.
Pokud sportuješ, měl by být v okolí nějaký poradce i na posilování. Nevím, jestli hubnutí bez kontroly odborníka by pro sportove bylo to nejmoudřejší.


Avatar uživatele
Zlatý

No nevím s tím posilováním a atletickými tréninky. Z toho do budoucna moc hezkou figuru mít nebudeš. Bude ti narůstat svalová hmota a když se to přežene, po ladných křivkáchúžešza deset let můžeš nechat zdát. Spíš než zátěž je pro formování postavy lepší protahování, strečing, plavání, ale spíš ve formě wellnes, pravidelná chůze, určitě tance - nejlépe společenské. Mužské a ženské tělo jinak reaguje na různé druhy sportu. Jen se mrkni na atlety a Atletky. Ženské co jezdí na kole nebo dělají spinning mají také dost silná stehna, oproti mužům. Tanec


Avatar uživatele
Zlatý

Ano před 6 dny jsi se ptala, ale Tvá otázka je úplně jiná, tak si myslím, že ani nevím co vlastně nyní chceš jestli svaly, aby Ti na nohou nyní zhubly, když jsi je chtěla předtím vypracovat ?

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Zdraví

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1605
Zlatý mosoj 1494
Zlatý marci1 1278
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý annas 991
Zlatý gecco 737
Zlatý briketka10 715
Zlatý quentos 714
Zlatý iceT 565
Zlatý arygnoc 499

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.