Avatar uživatele
Registrovaný

Jak zhubnout

Zdravím. Měřím 180 cm, vážím 83kg, je mi 16 let. Potřebuji zhubnout. Bohužel, nemohu držet takové ty diety, kdy se jí určitá jídla. Musím jíst, to co je doma - většinou néjaké rohlíky, uzeniny, jablka a jogurty. Do teď jsem se přežíral jako prase a zjistiil jsem, že už je i problém sehnat na mě kalhoty. Nemám problém začít jíst v malých porcích.. Ale potřeboval bych zhubnout docela rychle pár kilo, tak do měsíce. Pŕedstaovoval bych si váhu tak 75 kilogramů, časem samozřejmě. Ale neplánuju to držet půl roku - 4 měsíce maximálně.Prosím o nějaké rady
Doplňuji:
Slazené nápoje jsem skoro všechny vysadil. Z 90% piji pouze vodu. Mám 2x týdně tělocvik po 45 minutách. Denně ujdu cca 1,5km.

Jinak, nemyslel jsem to tak, ze se vrátím k přežírání, ale k normální stravě co jsem jedl do teď v normálních porcích.

Můžu zkusit začít běhat jednou týdně 1,3km - dříve jsem chodil.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Pojď kondinčně běhat . Začni co vydržíš. Zpočátku střídej běh s chůzí a postupně utahuj. Musíš zvolna nebo si to zprotivíš.
Zjišťuji že se o to ve svých 67 letech opět pokusím. běhal jsem do svých 50 let.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Bronzový

Špatný přístup. Když budeš měsíc držet dietu už s tím, že po měsíci se vrátíš zpět, vrátí se zpět i tvoje tělo. Musíš změnit životní styl - pokud tloustneš, děláš něco špatně. Začni sportovat. Videí o posilování jsou dnes na YT mraky.


Avatar uživatele
Zlatý

Začni se víc hýbat a míň se cpát. Půjde to pomaleji, ale bude to trvalé.
Doplňuji:
Jednou týdně uběhnout kilák? Dvakrát týdně třičtvrtě hoďky tělák? Za celý den ujdeš zase jen kilometr? Sakra - to není na vytrénovaní těla ani na zpevnění svalstva. Denně plavat alespoň hodinu, k tomu hodinu běhat, jednou týdně sauna, odlehčit jídelníček - pak bude něco vidět. Jsi kluk, takže bys mohl přidat posilovnu, kolo, tenis, badminton - něco, kde se opravdu zpotíš. Uběhnout bys měl alespoň pět kilometrů, jinak je to na nic.


Avatar uživatele
Pokročilý

každý ti jako první řekne sport. nemusíš si hrát hned na vrcholového sportovce, stačí dlouhé procházky (máš psa? :)) nebo teď v zimě neotálet a vyrazit bruslit na led, lyžovat, hodně dobré je na to i plavání. to už si musíš určit sám,ale každý pohyb je k dobru. co se týče jídla- porce zcela určitě zmenšit můžeš, ale něco i nahradit. rozhodně ne bílou mouku a celkově mouku omezit. jogurtyasi kupujete nejaké ochucené, co takhle je nahradit tvarohem, nebo bílým méně kalorickým jogurtem? místo ovoce spíš zeleninu. kontroluj taky cedulky na obalech jídel- některé výrobky ač se zdají být stejné mají rozdílnou energetickou hodnotu. taky co se týče uzenin, nekontroluj jen kj, ale i procenta masa. můžeš taky kupovat méně tučné sýry. no a velké divy dělají slazené nápoje. nahraď je vodou, nebo vodou s citronem (poud ti to bude chutnat :P). a taky se koukni na nějaké ,,holčičí stránky'' do kolonky fitnes nebo tak něco.
Doplňuji:
no a musíš hodně pít. na svojí výšku a váhu tak 2,5 l neslazených nápojů

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1609
Zlatý mosoj 1495
Zlatý marci1 1281
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý annas 991
Zlatý gecco 737
Zlatý briketka10 715
Zlatý quentos 714
Zlatý iceT 566
Zlatý arygnoc 499

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.