Avatar uživatele
Alie

Jak začít sportovat, udržet si kondičku a co například jíst?

Všem přeji krásný sluníčkový den! :)
Už delší dobu si říkám, že bych měla zhubnout. Ještě studuju gymnázium, ale komplexy z nadváhy jsou docela velké. A to ještě nemám žádnou závratnou váhu – cca 65kg. Jenže při mém malém vzrůstu to jde dost vidět. Už mi byl třeba doporučen spinning, jenže docela se bojím, že budu v kolektivu namakaných ženských v nejlepších letech a asi by se na mě koukaly zvláštně. A ani můj jídelníček není zrovna optimální – spíš ani nevím, co bych správně jíst měla, protože všechno se svým způsobem vylučuje (ovoce má v sobě cukry – někdo řekne že je zdravé, ale ne ve velkém množství – např).. Jsem z toho zmatená. Taky nemám dostatek času chodit někam každý den, přeci jen škola je momentálně pro mě trochu náročnější.
Předem děkuji za odpovědi! :)

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? iceT, anonym před 4220 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
iceT

Důležité je hlavně začít a nepřemýšlet o tom.
Jíst vše,ale nepřejídat se,raději víc menších porcí denně,dodržovat pitný režim,vyměnit výtah za schody,chodit více pěšky zato svižně,a nebudeš muset navštěvovat ani fitko.Udělej si třikrát týdně volnou hodinku a zatancuj si třeba doma.I sama.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Michal Kole

  1. NAUČ se PLAVAT
  2. Kup si pernamentku do bazénu
  3. Trénuj a PLAV 50 M POD VODOU

plaváním si formuješ postavu, ale musíš plavat ZPŮSOBOVĚ SPRÁVNÉ a NE pani radová.

Plaváním pod vodou so trénuješ i plíce a bude tě to nutit přestat kouřit a zvládneš třeba rychleji běžet do školy, když zaspíš a nezadýcháš se tak

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
terry

Jak začít sportovat?
Prostě začni. Určitě nebudeš provozovat takový sport, který tě nebaví.
a na téma redukce váhy je zde už opravdu, ale opravdu hodně odpovědí.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce