Jak začít sportovat, udržet si kondičku a co například jíst?

Všem přeji krásný sluníčkový den! :)
Už delší dobu si říkám, že bych měla zhubnout. Ještě studuju gymnázium, ale komplexy z nadváhy jsou docela velké. A to ještě nemám žádnou závratnou váhu - cca 65kg. Jenže při mém malém vzrůstu to jde dost vidět. Už mi byl třeba doporučen spinning, jenže docela se bojím, že budu v kolektivu namakaných ženských v nejlepších letech a asi by se na mě koukaly zvláštně. A ani můj jídelníček není zrovna optimální - spíš ani nevím, co bych správně jíst měla, protože všechno se svým způsobem vylučuje (ovoce má v sobě cukry - někdo řekne že je zdravé, ale ne ve velkém množství - např).. Jsem z toho zmatená. Taky nemám dostatek času chodit někam každý den, přeci jen škola je momentálně pro mě trochu náročnější.
Předem děkuji za odpovědi! :)

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Zlatý

Důležité je hlavně začít a nepřemýšlet o tom.
Jíst vše,ale nepřejídat se,raději víc menších porcí denně,dodržovat pitný režim,vyměnit výtah za schody,chodit více pěšky zato svižně,a nebudeš muset navštěvovat ani fitko.Udělej si třikrát týdně volnou hodinku a zatancuj si třeba doma.I sama.

Další odpovědi:

Zlatý

1) NAUČ se PLAVAT
2) Kup si pernamentku do bazénu
3) Trénuj a PLAV 50 M POD VODOU

plaváním si formuješ postavu, ale musíš plavat ZPŮSOBOVĚ SPRÁVNÉ a NE pani radová.

Plaváním pod vodou so trénuješ i plíce a bude tě to nutit přestat kouřit a zvládneš třeba rychleji běžet do školy, když zaspíš a nezadýcháš se tak

Zlatý

Jak začít sportovat?
Prostě začni. Určitě nebudeš provozovat takový sport, který tě nebaví.
a na téma redukce váhy je zde už opravdu, ale opravdu hodně odpovědí.

Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Zajímavé otázky v kategorii Sport

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Sport

Zlatý Drap 246
Zlatý marci1 160
Zlatý hanulka11 135
Zlatý annas 132
Zlatý gecco 123