Avatar uživatele
anonym

Jak vzpomínáte na Základní Školu?

Jsou Vaše vzpomínky kladné nebo by jste těm učitelům co tam učily ještě po letech vyhlásily válku? :)

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? anonym, tom004 před 4815 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
hanulka11

Moc ráda vzpomínám na všechny zážitky …měla jsem dobré učitele

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
anonym

Mé vzpomínky na základku byly , jsou a budou jen pozitivní.I když jsem nějak nevynikal,soudruzi učitelé mi dávali rady do života,které jsem postupně uvedl v život.Pravda je i ta,že kdybych potkal jednoho soudruha učitele i po 40-ti letech,tak bych mu jednu natáhl,proto že mě neprávem obvinil.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
panenka

Na základku mám krásné vzpomínky

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
rynek878

Já na tu dobu hrozně rád vzpomínám a abych na ty vzpomínky nebyl sám,tak zvu spolužáky každé 2–3 roky na slezinu naší třídy,to potom žvatláme jeden přes druhého,dokonce mne coby organizátora uhánějí o častější setkání,opravdu všichni na ty léta rádi vzpomínáme,byli jsme bezva parta a ještě jsme i když to je tak dávno.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
led

Je to tak dávno, že si pamätám len to dobré. Veselé a šťastné detstvo.

1. triedu som dokonca robila v dvoch mestách. Dokonca sme mali aj náboženstvo. 🙂

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
tom004

Bylo to fajn. Učitelé nás učili věcem rozumět,ne se je „nabiflovat“.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Rocker

Na základku vzpomínám v dobrém,byla tam legrace,skoro žádné starosti,kamarádi…a teď dělám na základce školníka,i když v jiném městě.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Michal Kole

Na ZŠ si moc nepamatuji

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Terryle