Avatar uživatele
Zlatý

Jak v grafickém 3D editoru Blender posadit objekt zvolenou plochu do základní roviny scény?

Potřebuji otočit objekt v 3D editoru Blender tak, aby si s absolutní přesností sedl zvolenou plochou (FACE) na základní rovinu XY scény.

Nemusím kvůli tomu dělat něco tak absurdního, jako spouštět fyzikální simulaci, nechat objekt padat a čekat na vypočítaný klidový stav, že ne ? určitě to jde mnohem jednodušeji v editačním režimu :-) Děkuji za radu zkušených 3D grafiků.
Doplňuji:
Děkuji za odkaz, tam jsou uvedeny všechny možné metody zarovnávání, avšak ten můj problém nejlépe řeší až plugin který jsem právě našel http://www.youtube.com/… a funguje bezvadně http://wiki.blender.org/… ... je pouze nutné vytvořit dočasnou rovinu rovnoběžnou s ze základní rovinou XY a pak plugin použít.

Odpovědi:

Avatar uživatele
Bronzový
 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Počítače a internet

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Počítače a internet

Zlatý Bedy 1525
Zlatý Michal Kole 1198
Zlatý mosoj 1028
Zlatý Hlada 948
Zlatý ge0rge 894
Zlatý www 829
Zlatý led 820
Zlatý badisko 818
Zlatý gecco 795
Zlatý arygnoc 674

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.