Avatar uživatele
otaznicek84

Jak to zní, když Němci mluví česky?

Dobrý den, jsem student, který se zajímá o přízvuky. Takový můj koníček. Proto by mě zajímalo, jak to zní, když Němec mluví česky (mám na mysli takový ten tón + výslovnost – abyste lépe pochopili, na co přesně se ptám: např. Britové mají místo „R“ takové to „U“ nebo např. Francouzi mluví „s ucpaným nosem“, zdůrazňují Ž apod nebo Italové takový „uřvaný tón“. … nedávno mi došlo, že znám všechny známé přízvuky… ale nevím, jak zní ten německý … pokud někdo umí popsat slovy jak to zní nebo našel nějaké video (třeba scénu z filmu), pošlete prosím odkaz, nenašel jsem žádné video, i když jsem se snažil. Děkuji předem.
Doplňuji:
Byl bych moc rád, kdybych věděl detailně jak ten přízvuk zní.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? gagaga, jjj123456789, Agneta před 3354 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Agneta

Tam, kde je ř, říkají třeba š, tam kde je ž, které rovněž oni nemají, říkají taky š. „Dvořák“ vyslovují Dvoršak. Něco nemohou vůbec vyslovit, což nás udivuje: např.
„hlupák“ je nevyslovitelné, říkají ale bezproblémově „lupák“......:DDDD
►„ja sem všdicky šikala, še on je lupák“…atd.:DDDD

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
ten který je

Měl jsem kamaráda,byl ze Stuttgartu.Naučil se celkem dobře česky,ale výslovnost měl jako Polák.Pražští číšníci nebo taxikáři mu dali několikrát najevo pohrdání.Mysleli si že je Polák.Když je přesvědčoval že je Němec ze západního Německa a ukázal svůj pas,změnili chování,začali mu poklonkovat a chtěli od něj koupit marky.DDD.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
mosoj

Jako Čech když mluví německy.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Mirdas

Jako němej který ráčkuje.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
vivatisCZ